Nekad r9enzzo | Ansökan till Servervakt [Deckz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Enzzo

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isaac

Vad heter du på discord? r9enzzo#7587

Ange ditt födelsedatum 26 Februari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 16:00-22:00
Tisadg 16:30-21:30
Onsdag 15:00-21:00
Torsdag 15:00- 22:00
Fredag 14:50- 02:00
Lördag 12:00-03:00
Söndag 13:00-22:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 4 månader men har fått skapat ett nytt discord konto.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1 gång

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En server vakt är en vakt på serven. Dom kollar så allt är bra på serven och att det är bra rp. Dom kan också rp medans dom jobbar. Till exempel om du är på piren och sak sälja en bil. Så ser du någon som håller på att slå folk. Då kan du /kick och ge han en varning. Men om han gör det igen så får han /ban och då ge han en anledning varför du banna han. Sen så är en server vakt som hen andra hand för staffsen. Server vaktar hjälper till mad saker som staffsen behöver hjälp med. Sen så vill jag göra rp bättre(om jag blir server vakt) och göra rp så bra som mjöligt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli server vakt för att jag vill bidra mycket till denna serven. jag har varit server vakt innan så jag har mycket kunskaper. jag vill också underlätta för alla staffs så dom inte behöver göra små jobb. För att det är en server vakt som ska ta hand om det. Sen så vill jag också att det ska bli så bra rp som mjöligt. Om jag ser hen rpar jätte bra så vill jag absolut berömda hen. Jag vill också få bort alla lallare som bara förstör på serven.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när du kick/ban för att han ät jobbig mot dig. Det kan di inte göra som server vakt. Sen om man är staff eller något annat på en annan server så kan man inte vara staff på unive då. man kan bara vara staff på en server. Sen om du är i ett scenario och du blir dödad så säger vi att du gör /revive och du gör /toggleid och ser var personen är. Sen att du /revive din kompis på serven bara för att han krocka.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top