Nekad R7K1NG | Whitelist ansökning [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

R7K1NG

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
2
Användarnamn: R7K1NG

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198178082631/

Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? Flamman

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juni 2004

Berätta om din karaktär. Jag heter då Roger och är en man på 36 år utan fru och barn. Detta är för att jobbet har varit mitt främsta mål i livet. Själv tycker jag att det är skönt, men har fått höra av andra att det är sorgligt att leva själv. Jag kommer iallafall från Sandy och farsan lärde mig att jag skulle bli framgångsrik tidigt från grunden, annars skulle jag inte vara något att ha. När jag var mindre så växte jag upp i garaget, drog på strögen i Impalan på bilträffar osv. Så motorintresset har alltid funnits där från barnsben kan man ju säga.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli wl för att jag är en seriös spelare som har varit och spelat på RP servers och känner att jag kan bete mig samt spela på ett mognare och seriösare sätt än många andra på servern som man sett. Ifall jag blir wl så ska jag försöka skaffa ett jobb på bilfirman, då jag fick ett tips om att söka om wl så jag kunde börja jobba där. Eller annars något wl jobb som det finns behövs fler personal på.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill ansöka om wl för att söka ett wl-jobb och hjälpa servern till det bättre.

Hur många timmar har du på FiveM? Runt 100 timmar på FiveM

Hur hittade du Multistaden? En polare sa att det var en bra server och att det nästan var 100% seriösa spelare på servern. Så jag testade och fastna direkt.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja, en gång på denna server, men blev unbannad pga ett missförstånd.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, inte för tillfället. Spelade lite på Rosberget förut, men började här istället då jag uppfattar denna server som seriösare och bättre. Mvh Axel :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka