Accepterad R7K1NG | Ban överklagan [vedo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

R7K1NG

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
2
Användarnamn: R7K1NG

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198178082631/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: R7K1NG

Vad är din discord tagg? R7K1NG#4149

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit permanent avstängd för: FailRP, sunt förnuft, powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dåligt beteende, visste dock inte att man inte fick de :/

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag rånade en liten kille på 8 år. Förstår nu i efterhand att man inte får det, men ändå. Det händer i riktiga livet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det är både ja och nej. Bara för att det inte händer så ofta att man blir rånad så 8 åringen så händer det fortfarande. Men samtidigt så kanske det var rätt, men att få permanent ban för det tycker jag är överdrivet.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad två gånger innan ena ett missförstånd, andra för f9 abuse vilket jag inte visste då.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, att inte rånat en 8 åring. Det var fel av mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte göra saker som inte är vanliga att det kan hända i riktiga livet.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka