- Meddelanden
- 121
- Reaction score
- 7
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus
Ditt discordnamn: R4ftyy#7615
Ange ditt födelsedatum 28 Juli 2008
Varför ska just du bli staff? Jag borde bli staff för jag är en stabil grabb och jag har mycket fritid så jag kommer kunna göra mycket arbete och det kommer bli klart. Jag är dessutom väldig kunnig inom staff området. Jag kommer att bemöta folk på ett bra sätt med respekt. Jag vet hur man agerar och utgör mina arbeten till hög nivå. Jag vill bidra med att folk kan lita på mig och andra i staff teamet och dom kommer kunna känna att vi är där för de och när de behöver oss finns vi där.
Jag vill visa vad jag är kapabel till och jag vill visa att jag kommer vara aktiv staff och kommer med bra roliga och bra idéer till servern
Samt att jag har varit MA i ett tag nu och vill ta det större steget och vissa att jag är värdig och nog för helper rollen! Samt att jag vill vissa gott inflytande på andra.
Staff:
/toggleid - Man ser ID
/togglename - Man ser steamnamnet på personen!
/freeze [id] - man gör så en person inte kan röra sig!
/revive [id] - återupplivning på personen!
/clearinventory - Man rensar inventoryt helt
/noclip - Man flyger osynlig!
/spec [id] - Man får upp en meny på alla spelare på servern
/v (spawnnamn) - Man spawnar en bil!
/ooc - Man skickar ut ett medelande till alla spelare.
/clearchatforall du rensar hela chatten vid t.ex spam osv.
/sv - Du skriver i servervaktschatt
/sc - Staffchatt
/tpm - du tpar till utsatt gps.
Bans/Kicks:
/ban [id/hex] [bantyp] [anledning] - Man bannar en person i olika många dagar med ban typer.
/unban [hex] - Man unbannar en person som har fått sin överklagande ban accepterad eller felaktig ban.
/banhistory [hex] - Man ser all ban historik på spelaren.
/kick [id] - Man sparkar spelaren.
Spelare:
/bring [id] - Man drar spelaren till dig.
/goto [id] - Man teleporterar till spelaren.
/svban [id] [anledning] - Man servervakts bannar personen i 1timme.
/announce - Man skriver ut en annons i chatten.
/addkey - Man ger sigsjälv en nyckel.
/setjob [id] [jobb] [rang] - Man ger spelaren ett jobb
/giveitem [id] [item] - Man ger spelaren eller sigsjälv ett föremål.
/givemoney [id] [antal] - du ger en spelare pengar.
/dv [Radius] - Man tar bort ett trasigt fordon som är ivägen.
/reportlist - Man ser alla reports i en lista.
/skin [id] - du ger en spelare skin till att ändra sin karaktär.
/who [id] - du ser en specifik spelares roller.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Flera tals timmar kommer sluta med RP'n och satsa allt på staff arbete till 100% jag brukar gymma runt 1 - 2 timmar på Onsdagar, Fredagar, Söndagar runt kl 16:00 eller 13:00!
Måndagar: 08:20 - 15:15
Tisdagar 08:20 - 14:15
Onsdagar: 08:20 - 15:15 + 35min bussresa tiden.
Torsdagar 08:20 - 14:40
Fredagar 08:20 - 15:10
Helgerna brukar jag komma online 8:00 ,12:00 ,14:00 - tills - 02:00 ,03:00 ,05:00
Hur länge har du spelat på Unive? Jag joinade discorden 07/10/2021, men spelade någon månad innan också.
Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har jobbat som Medlemskaps Ansvarig i 2 omgånger första 1 månad och nu 2 veckor typ, Jag kan mycket om att ta ansvar och allt som har blivit skrivet åvan!
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Redo att hoppa in i alla områden om det behövs!
Ditt discordnamn: R4ftyy#7615
Ange ditt födelsedatum 28 Juli 2008
Varför ska just du bli staff? Jag borde bli staff för jag är en stabil grabb och jag har mycket fritid så jag kommer kunna göra mycket arbete och det kommer bli klart. Jag är dessutom väldig kunnig inom staff området. Jag kommer att bemöta folk på ett bra sätt med respekt. Jag vet hur man agerar och utgör mina arbeten till hög nivå. Jag vill bidra med att folk kan lita på mig och andra i staff teamet och dom kommer kunna känna att vi är där för de och när de behöver oss finns vi där.
Jag vill visa vad jag är kapabel till och jag vill visa att jag kommer vara aktiv staff och kommer med bra roliga och bra idéer till servern
Samt att jag har varit MA i ett tag nu och vill ta det större steget och vissa att jag är värdig och nog för helper rollen! Samt att jag vill vissa gott inflytande på andra.
Staff:
/toggleid - Man ser ID
/togglename - Man ser steamnamnet på personen!
/freeze [id] - man gör så en person inte kan röra sig!
/revive [id] - återupplivning på personen!
/clearinventory - Man rensar inventoryt helt
/noclip - Man flyger osynlig!
/spec [id] - Man får upp en meny på alla spelare på servern
/v (spawnnamn) - Man spawnar en bil!
/ooc - Man skickar ut ett medelande till alla spelare.
/clearchatforall du rensar hela chatten vid t.ex spam osv.
/sv - Du skriver i servervaktschatt
/sc - Staffchatt
/tpm - du tpar till utsatt gps.
Bans/Kicks:
/ban [id/hex] [bantyp] [anledning] - Man bannar en person i olika många dagar med ban typer.
/unban [hex] - Man unbannar en person som har fått sin överklagande ban accepterad eller felaktig ban.
/banhistory [hex] - Man ser all ban historik på spelaren.
/kick [id] - Man sparkar spelaren.
Spelare:
/bring [id] - Man drar spelaren till dig.
/goto [id] - Man teleporterar till spelaren.
/svban [id] [anledning] - Man servervakts bannar personen i 1timme.
/announce - Man skriver ut en annons i chatten.
/addkey - Man ger sigsjälv en nyckel.
/setjob [id] [jobb] [rang] - Man ger spelaren ett jobb
/giveitem [id] [item] - Man ger spelaren eller sigsjälv ett föremål.
/givemoney [id] [antal] - du ger en spelare pengar.
/dv [Radius] - Man tar bort ett trasigt fordon som är ivägen.
/reportlist - Man ser alla reports i en lista.
/skin [id] - du ger en spelare skin till att ändra sin karaktär.
/who [id] - du ser en specifik spelares roller.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Flera tals timmar kommer sluta med RP'n och satsa allt på staff arbete till 100% jag brukar gymma runt 1 - 2 timmar på Onsdagar, Fredagar, Söndagar runt kl 16:00 eller 13:00!
Måndagar: 08:20 - 15:15
Tisdagar 08:20 - 14:15
Onsdagar: 08:20 - 15:15 + 35min bussresa tiden.
Torsdagar 08:20 - 14:40
Fredagar 08:20 - 15:10
Helgerna brukar jag komma online 8:00 ,12:00 ,14:00 - tills - 02:00 ,03:00 ,05:00
Hur länge har du spelat på Unive? Jag joinade discorden 07/10/2021, men spelade någon månad innan också.
Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har jobbat som Medlemskaps Ansvarig i 2 omgånger första 1 månad och nu 2 veckor typ, Jag kan mycket om att ta ansvar och allt som har blivit skrivet åvan!
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Redo att hoppa in i alla områden om det behövs!