Accepterad R4ftyy | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

R4ftyy

Icke Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad heter du på discord? R4ftyy#7615

Ange ditt födelsedatum 28 Juli 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill hjälpa folk att få förmågan att bli medlemmar och så dom kan utveckla doms rollspel på unive, jag ansöker också för att jag är seriös och mogen jag vill visa mina förmågor så jag kan hjälpa unive så mycket som möjligt.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag borde bli MA för jag har mycket fritid så jag kommer kunna göra mycket arbete och det kommer bli klart och så kommer jag läsa många ansökningar! Jag är dessutom väldig kunnig inom MA och staff området. Jag kommer att bemöta folk på ett bra sätt, jag kommer dra in många nya medlemmar med respekt och bra bemötande. Jag vet hur man agerar och utgör mina arbeten till hög nivå.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man SKA alltid bemöta ALLA folk med respekt, det spellar ej roll vem personen är man ska alltid bemöta dom bra man ska hålla en bra ton när man pratar och visa sin finna sida.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? De ska kunna bidra med ett bra community och rolig rollspel för båda patrarna. Man ska kunna alla grundregler samt man ska veta vad man får och ej får göra, man ska ej utföra regelbrott man ska ej skämta bort alla regler som finns här för en andledning så servern ska vara optimal.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag anser att medlemmar ska kunna bjuda på sig själva lite och vara seriösa när dom rollspelar man ska vara kunnig inom regler och rollspelandet, man ska kunna uppfylla alla krav på servern.

| - Hög RP nivå - Seriös - Rolig RP - Bra RP - Social RP - Kunna bjuda på sig själv |

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Som Medlemskap Ansvarig anser jag att man ska vara kunnig, snäll, seriös, man ska kunna ge alla en annan och fösta chans man ska veta hur man hjälper med att utveckla folks förmågor och rollspelande man ska kunna bemötta alla lika, man ska ha förmågan att ta intervjuer och ansökningar.

Hur ser din aktivitetet ut? skoldagarna 16:00 - 22:30 || Helgerna 12:00 - 01:00 || Lov 12:00 - 04:00 tiderna kan ändras pga: skolarbete, är med vänner, ect.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på en annan RP server, dock så kan jag ibland spela på Drobz RSM.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej.

+rep tycker han skulle passa. Är väldigt bra person och snäll men även trevlig. som skulle kunna vara till stor nytta

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka