Accepterad R3kan | Ban överklagan [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

R3kan

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/adbardangstrom/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:505117122

Vad är din discord tagg? Elojas#9954

Vem var det som bannade dig? Al3x

Hur lång tid var din ban? Permament

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Staff Disrespect

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han kanske är lite less på att folk klagar hela tiden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag dog utav en bug så skrev jag i report att jag dog utav en bug men fick inge hjälp så skrev jag sen en till report och då skrev jag "ni kan kicka folk som sladdar men inte göra ert staffjobb. Jag dog utav en bug" sen efter typ nån minut så blev jag permabannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig men så borde jag ändå inte skriva sånt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för lätt powergaming och då har jag lärt mig att rpa skadorna på ännu högre nivå.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte skrivit den första raden och bara skitit i det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, jag kommer bara skita i att skriva sånt i report.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Hej, vi staffs jobbar så fort och effektivt vi bara kan. Att vi inte hinna hjälpa dig direkt kan vi be om ursäkt för men det är inte lätt. Du är inte den enda spelaren som behöver hjälp inne på servern tyvärr.
Man får rikta kritik mot oss staffs absolut, men på ett vuxet och mogen nivå.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka