Accepterad r3d | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

r3d

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? r3dding

Vad är ditt födelsedatum? 25 November 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Vladimir Abdul 25 År

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, Farlig, Fattig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär kommer från somalia och kom till sverige utan någonting men har lyckats bygga upp sig i samhället till den punkten att han kan skaffa ett jobb. Han planerar att skaffa fru och barn och ha en fin villa ute på landet. Min karaktär ska bli pvakt eftersom det är det enda som är intressant för min karaktär. Hans slutliga mål är att Bli chef på firman och möjligtvis starta ett eget företag. När han har nått sitt mål om att starta ett företag skulle han nog vilja gå vidare med något annat som t.ex starta sin egen kebabkiosk. Eftersom att han är så bra på att laga mat kommer han alltid att uppskattas för sin kebab specialare som alltid blev tillagad till homom i somalia av sin far. ett annat mål som han alltid har haft är att införskaffa sig en dyr och fin bil som han alltid har drömt om, och möjligtvis vinna sitt första drag race på stockholm open 2026.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga och bra scenarion utan winmentality där alla kan få ut något utav det och inte bara jag.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela för att alla ska ha roligt och inte bara tänka på sin egen vinning i scenariot

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har fått några bans tidigare för ett antal år sedan men jag har 100% lärt mig av mina misstag och vill fortsätta spela nu

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? sunt förnuft. RDM att döda någon utan anledning, VDM fordon som vapen, POWERGAMING göra nåt orealistiskt , METAGAMING information från utanför spelet används ingame, NLR inte komma ihåg nåt från ett scenario där du dött,

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har kört för länge sedan och vill komma tillbaka till servern igen

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka