Accepterad r3d | Ban överklagan [Avocado]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

r3d

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/abdisvensson/

Ditt Hex-ID: 11000010987f3f6

Vad är din discord tagg? average weed enjoyer#7777

Vem var det som bannade dig? Avocado.

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: OOC ~Avocado. Återstår: 2 dagar 23 timmar 26 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag pratade om något som jag inte visste vad det var som stod i chatten. Det visade sig att det var OOC.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag pratade om JW på ica och undrade vad det var för något. Jag sa det ingame och några sekunder senare så vart jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel men hade ingen aning att det var OOC. Eftersom att jag bara undrade om det var något gäng eller någon person som hette JW.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag hade blivit bannad för VDM för att jag tror att jag körde över någon som jag inte såg i en green zone. Jag har lärt mig att ta det lugnare i green zones.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat vara tyst och inte frågat var det var.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte prata om något som jag inte vet vad det är.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka