Nekad R2lix | Medlem ansökning [ William 07 ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

R2lix

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198880067013/

Vad är ditt namn i verkligheten? leo sevnsson

Vad är ditt discord namn? R2LIX#5213

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter isak nilsson och är 20 år. isak har en bror som heter Ted och han är 22 år gammal. isak är en trevlig man som ser fram mot att få flytta in i en ny stad. Han har ett fint hjärta och brinner för mekaniker branschen och skulle mer än gärna vilja jobba som det. Som sagt är han väldigt intresserad av bilar och alla fordon typ. han och hans bror bodde förut i unive men bestämde sig för att flytta till en bättre stad med bättre ledning. Och delvis för att han inte ville bo kvar hos sin psyko pappa som misshandlade han när han var liten och drack hela tiden. Isaks och hans broder är båda 100% svenska. En annan anledning varför han också ville flytta var för att hans flickvän Lovisa lämnade honom för att hans pappa var psyko så han mår "sådär"

Varför ska just du bli Medlem på Unive? ag vill bli medlem på unive för att jag vill höja min rp nivå och förmodligen kanske göra denna server lite bättre, För att om jag jobbar på t.ex meca så alla som kommer och behöver hjälp kommer att bli glada för att jag sprider glädje och kärlek.
Om jag blir medlem så kommer folk bli glada och det kommer att leda till att folk blir mer normala och inte lika många kommer att lalla runt. Jag tycker att servern är riktigt rolig att spela på utan medlemskap men med det så skulle jag kunna uppgrade min rp nivå så himla mycket.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp mycket pers inne och älskar folket här inne

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att om jag går in i ett scenario så måste inte jag vinna jag kan rpa fast jag endå kan förlora ett scenario

Hur hittade du Unive? genom twitch och vänner

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka