Accepterad R2lix | Medlem ansökning (Didirk)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

R2lix

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198880067013/

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip ersson

Vad är ditt discord namn? R2LIX#5213

Vad är ditt födelsedatum? 22 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Filip Hyltmark han är 25år gammal en 180 lång med svart hår, hudfärj ljus med blå ögon. Min karaktär är uppväxt i sandy som ligger i Sverige för 3 år sedan så flyttade han till Syd Afrika med sin tjej. Filip Hyltmark höll på med lite smugleri så han var ofta med i allt krimenelt som häne där. Fast sen tog det slut med han och hans tjej då flyttade han till Unive staden för att börja om på nytt. Filip Har en kusin i Unive satden där dem har snackat lite genom lur och dem ska mötas upp när Filip Hyltmark kommer fram. Där kommer ta ett tag innan Filip kommer i gång ingen med sitt nya liv efter hans breakup med sin tjej så han är ganska ledsen fast har höga för hopparningar på sitt nya liv. har kommer ha lite krimenela saker som kommer hända på sidan om. Han kommer försöka bli en bil mekaniker där för han har hast ett lång intresse med bilar och andra fordom fast det fans inte så mycket bilar och andra fordom i Sydafrika.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem på unive pga att det är en stor och bra och seriös server. Som även har bra staffs och säriösa spelare.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för det är en stor server med bra staff och jag letar äfter en seriös server och då passar unive perfekt

Hur hittade du Unive? genom twitch

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att rp så bra som möjligt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? få ett bra jobb och utveckla min karaktär med att få en rolig upplevelse medans jag spelar

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej har inte hittat en seriös server som är rolig okså

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka