Accepterad r2d212345 | Medlem ansökning - William 07

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

r2d212345

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198967211158/

Vad är ditt namn i verkligheten? Diaz

Vad är ditt discord namn? r2di2#2199

Vad är ditt födelsedatum? 28 April 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Diaz Colarte. Han är född 1999 på en kall natt i juni den 19. Diaz var född i en ganska rik familj med ett stort hus men diaz var inte så bortskämd. När Diaz inte var så gammal så var han intresserad i fordon men inte vilka fordon som helst utan polis fordon och alltid drömt om att bli en polis presic som sin pappa. Till exempel när diaz var liten så var han alltid med sin pappa och hade kul de gjorde alla möjliga saker så hans pappa var hans förebild. Diaz tjänade inte några pengar men han var nöjd ändå. När Diaz blev 11 så hängde han med buspojkarnamen men när de gjorde något som var dåligt så vågade ahn inte vara med för att han ville inte göra sina föräldrar besvikna. Så Diaz valde att hålla sig borta från det där buset. Men när Diaz blev äldre så började han sikta mot livet som polis exakt som sin pappa. När diaz blev 19 så valde han att flytta ut ut sina föräldrars hus. Han flyttade till en lägenhet nära centrum där hans föräldrar bodde. Men Diaz är nu 23 år gammal och har fortfarande inte lyckats bli polis men han ska försöka en sista gång........

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem så att jag kan sprida min positiva och seriösa rp till andra människor. Jag vill även skaffa et jobb så att jag kan hjälpa andra människor så mycket som jag bara kan. Jag kommer även vara inne väldigt ofta och lira runt och kul. Det finns även så mycket att göra inne på unive som gör det så kul

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill ha så kul som möjligt och så kanske jag kan sprida det så att andra har lika kul. Jag kan även hjälpa till om det är några nya på servern att t.ex skjutsa eller ge de lite pengar om de behöver

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Hur hittade du Unive? Min kompis började splea på unive och han sa till mig att den här servern var väldigt rolig att spela på och att det var väldigt seriös rp. När jag började spela så tyckte även jag att det var mycket roligt att spela på den här servern. Det är även därför jag vill bli medlem så att jag kan göra fler saker.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka