R2D2 | Whitelist ansökning [SnobbeN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

R2D2

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199115883754/edit/info

Vad är ditt namn i verkligheten? Tim Åkesson

Vad är ditt discord namn? R2D2#6328

Vad är ditt födelsedatum? 29 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Olof Björnsson och han är 21 år gammal.
Olof har inte haft några problem under sin uppväxt. Han växte upp med sin mamma och pappa. Men sommaren 2004 när Olof och hans familj var i Pakistan så såg dem två pojkar som stod och grät utanför hotellet Olof bodde på, Så Olofs mamma Karin frågade om något hade hänt . Barnen svarade att deras föräldrar hade blivit skjutna och att de inte hade någonstans att ta vägen nu.

Sju år senare så bor Max och Rasmus( De två barnen från Pakistan) tillsammans med Olof och hans familj. När Olof var femton så fick hans mamma lung cancer och avled. Efter det så var Olof förkrossad och blev deprimerad. Så Olof började ta droger men Max och Rasmus försökte då få han att sluta knarka. Men inget funkade Olof blev bara mer och mer kriminell tills då han blev ett hot mot sina bröder.

Max och Rasmus finns även på servern.

Varför ska just du bli whitelistad? jag tycker att jag kan bygga upp scenarion på en hög RP nivå. Personligen tror jag att jag har förutsättningar för att bli whitlistad. Mitt mål är att bidra med min kunskap och personlighet och skapa olika scenarion. Jag hoppas verkligen att jag blir Whitelistad så att jag kan fortsätta utveckla min karaktär och mitt eget RP.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Har hört om servern innan och mina kompisar spelar här och jag vill ha tillgång till flera saker som t.ex whitelistade jobb osv.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar har berättar för mig om servern och det verkar vara en bra server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rp är att kunna träffa nya bra människor och utvecklas till en person då jag vill bli bättre på att interagera med främlingar. Jag har alltid velat ha ett spel som man kan rp i, och nu hittade jag det äntligen och som sagt jag vill lära känna nytt. Jag vill även ska bra scenarion som är kul för mig men också för andra.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte för tillfället.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka