Nekad R1PShadowR1P | Medlem ansökning [kenzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mambish

Icke Medlem
Meddelanden
173
Reaction score
21
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/almostglobalelite/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliwer

Vad är ditt discord namn? Gigath#2139

Vad är ditt födelsedatum? 16 April 2007

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Olof K Gustavsson, Han är 32 bast han var en före detta grovt kriminell gäng boss tills han fick ett slag från en hammare i skallen så han Hamnade i koma, När han var liten så växte han upp med sin brorsa som heter Laffe, Han bodde i en liten stad kallad Kylarköping han hade en rätt så tuff uppväxt då hans Farsa dog när han var 13 och hans morsa lämna han och laffe när dom var 14 för att hon inte hade pengar till att betala hyra och sånt men när han var 22 tog kriminella branschen igång, Han blev gängboss över ett gäng när han var runt 25 och blev en av dom mest fruktade i den kriminella världen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag ska bidra med den högsta rp nivån jag kan ge och jag ska bidra med dom bästa scenarionsen jag kan göra och ska försöka att göra så att server får den högsta rp nivån som möjligt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har alltid varit intresserad av unive speciellt när den är så stor och den har rätt så hög rp nivå.

Hur hittade du Unive? Min kompis tipsa mig om den

Vad har du för mål med ditt rollspel? att nå det den högsta rp nivån jag kan nå och hjälpa alla andra att nå så hög rp nivå som möjligt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ska skaffa nya polare och utveckla min rp nivå samt andra rp nivå till den högsta som går

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag spelade på några engelska gang servrar men slutade då dom blev jätte tråkiga

Nekad, utveckla och gör en ny om 24h
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka