Accepterad R1PShadowR1P | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mambish

Icke Medlem
Meddelanden
173
Reaction score
21
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliwer

Ange ditt födelsedatum 16 April 2007

Vad heter du på discord? Benny_Brand54#6359

Mellan vilka tider kan du oftast spela? typ 5/6 timmar om dagen beror på vad som händer under dagen

Hur länge har du spelat på Unive? runt 3/4 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Dv bilar som bara står på helt random ställen T ex mitt på vägen motorvägen, kommer även använda mig av Kicka/Svbanna lallare då jag och min omgivning vill ha så bra RP nivå som möjligt, försöka bidra till en bättre server RP.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Vill kunna hjälpa servern så gott jag kan att få en högre RP nivå för mig själv och min omgivning sen känner jag att jag vill ta ansvar om att det ska bli bättre.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Är inne och rpar rätt så ofta och möter på sjukt väldigt mycket lallare som bara är inne för att förstöra rpn på servern, vill kunna bidra till att det ska vara seriöst och inte en massa lallare som springer runt och förstör.

Varför ska just du bli servervakt? För känner att jag är inne och rpar ofta så att jag kommer alltid finnas vid och kunna T.ex Dv bilar som bara står som är i vägen och tar på serverns prestanda.

Varför vill du bli servervakt? För vill ta ansvar så att servern utvecklas mot ett mer seriöst och en högre RP nivå.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Kan dom flesta (/sv, /kick, /revive, /dv osv..

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Fått en rdm ban men den tycker jag var felaktig då jag var en Mc knutte och 2 stycken kommer och kaxar as mycket i 1 timme så jag lappar till ena och blir bannad för rdm.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej,

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka