Accepterad R1PShadowR1P | Ansökan till Ped Karaktär [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mambish

Icke Medlem
Meddelanden
173
Reaction score
21
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliwer Pettersson

Ange ditt födelsedatum 16 April 2007

Vad heter du på discord? GGK#4272 mitt nickname i dc servern är SverigesStörstaNöt

Ditt Hex-ID 11000013b4a4cd3

Äger du en ped karaktär för tillfället? - Bevis krävs Nej, Inte haft nån

Vilken ped ansöker du för? g_m_y_salvagoon_01 en gangster ped

Berätta om din karaktär och varför ped skulle bidra med bättre rp för just dig och din karaktär. Min Karaktär heter då Stanley Tookie Williams III Han är alltså en founder av crips IRL och det är de jag kommer rpa som också, Stanley är upp född i New Orleans år 1977 den 29 december, Han hade en hård uppväxt han blev mobbad och allt man kan tänka sig i skolan. Han hade de hårt hemma också då han var de ända barnet och behövde göra alla grejer i huset som att dammsuga, diska, klippa gräs osv.. Han tyckte det var jätte tråkigt så när han blev 15 tyckte han att han var någ stor att flytta hem ifrån. Men det gick inte som han tänkte, Han skaffade massa bråk med andra ungdomar på vägen allt blev skit tufft och tillslut blev dom där "små" bråken till stora bråk där det var droger, vapen och liv inblandade. Efter så mycket krig mot varandra bestämmde sig dom för att göra två gäng crips och bloods, Stanley gjorde då Crips och var en av bossarna i crips, Det på gick krig i flera år emellan Crips och Bloods men tillslut åkte Stanley in i fängelse, Och då fick han höra att han skulle få dödstraff, Då bestämmde sig Stanley för nåt han aldrig gjort förrut som skulle antingen få ut honom från fängelset eller få honom dödad, Planen var att skaffa ett stort bråk i fängelset och få vakterna inblandade sen skulle han hoppa på Vakten och ta nycklar, Pistol samt batongen. Efter ett blodigt krig i fängelset klarade Stanley de han både sköt vakterna och slog ner de flesta fångarna som ville ha åt hans vapen som han fått, Men nu när han klarade planen så skulle han rymma på nåt sätt, Han började gå mot utgången och drog fram nycklarna han tog, Så hörde han sirener och springande personer det lät typ som en elefant flock, Stanley rusade rakt in i cellen och väntar och kolla på vad som kommer, precis när han kommit in i cellen stormar S.W.A.T teamet fängelset, Nu tar Stanley sin chans! han rusar mot dörren som står öppen. Han använder all kraft han har i benen och springer igenom fängelset och när han kommer ut tar han en SWAT bil som står utan för och kör så fort han kan där ifrån, och ingen har sett han sen dess vissa säger att dom har sett han hängades med crips, men ingen vet vissa tror han flytt till ett annat land.... Mina mål med RPn som Ped är att hålla en bra rp nivå och jag ska göra mitt yttersta inom att rpa som ped och jag vill att folk ska komma ihåg mig för min speciella karaktär samt RP då min rp nivå är Lallig och Seriös på samtidigt och ibland viker det helt så jag rpar Lalligt på en bra/hög nivå och ibland viker det till en sjukt bra RP nivå (Hög). Jag skulle också bidra med hög rp nivå som jag just nämnde samt att det hade förbättrat andras rp nivå då dom kommer känna igen mig/veta vem jag är.

Vad skiljer din rp nivå ifrån andras? Jag vill ha en Seriös och Bra rp nivå i min omgivning, Så då rpar jag med dom som är bra på att rpa och har erfarenhet av inom rp, Min rp nivå skiljs oftast från andra då jag kan rpa Seriöst och Lalligt samtidigt på en hög nivå, Jag bryter aldrig min Karaktärs röst och när jag gör de så är det i vissa speciella scenarion, Jag rpar ju då som att min Karaktär är oftast arg och bestämd, Jag kan ju också oftast alla regler så följer ju dom strikt och tänker extra mycket på suntförnuft,

Vad får dig att vilja ha en ped karaktär? Det som får mig att vilja ha PED är att jag kommer få ett fast utseende så andra känner igen mig för den jag är, Blir också mer realistiskt då min gubbe inte ändras hela tiden som andras oftast gör,

Vad är dina mål med en ped karaktär? Att jag ska få känslan att få leva mig in i rollspelandet och höja min rp nivå enormt och få folk att känna igen mig samt skaffa polare ooc och ic!! , och om jag får äran att få en ped hade jag inte bara lallat runt för att jag har en ped,

Senast ändrad:
Tillbaka