Nekad R1mix1 | Medlem ansökning [Boogy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

R1mix1

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199082283416/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ermin

Vad är ditt discord namn? 𝐑𝟏𝐦𝐢𝐱#2321

Vad är ditt födelsedatum? 19 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Han heter Abdullah zigic han är 27 han är ganska stark för att han tränar boxing och karate,han är uppväxst i svergie o staden Uppsala.men är från Bosnien,hans barndom var ganska tuff,han blev mobbad och slagen av de äldre jätteofta.hans dröm är att köra en bmw eller mercedes och ge igen till de som mobbade han,Han älskar också motorcyklar mest att stegra med de.Han var ganska kriminell i 14års åldern han tog sönder bilrutor,tog saker från butiken och slog andra barn jätte mycket.Han har rymt från barnhem ganska mycket och han har pratat med socialtjänsten jätte mycket,planen var egentligen att han skulle vara kriminell utom han blev tvingad som barn och pengarna han fick,de fick honom att fortsätta men han fattade inte själv att de kan kosta honom fängelse. han kom till sverige när han var bara några månader,hans förlädrar var alltid jätte snälla med han ,hans förlädldrar fick nog till slut och sparka ut han ur huset så han levde med sin kompis i några veckor och hans kompis mamma adoptera han,så nu är han i staden unive och vill bli kriminell och bilda ett gäng.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Unive är en bra rp server och att jag har letat och tänkte Unive är ju bra och Att ni har bra rp och att det är väldigt många inne som gör att det blir bra och socialt rp och att ni är aktiva, jag hör hört att ni är en av dom bästa rp serverna och därför är jag intresserad för ni verkar ha väldigt bra rp och jag tycker om servrar som har bra rp och har bra mods. mina vänner spelar här och många roliga personer samt sköna.Jag har letat efter en server att utveckla min RP på och jag tror att Unive är rätt server för mig. Jag vill inte sabba min sjans till att bli medlem för jag vill rollspela på riktigt. Jag är en seriös rollspelare och vill vara med och göra det roligt för alla som rollspelar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag tror det kommer ha stor påverkan till vad jag kommer bidra med till RPn på servern. Som jag sa så ville jag försöka skapa roliga och bra scenarion där båda parter ska få en så bra upplevelse som det bara går.Att kunna utveckla och förbättra min rp och kunna ha så kul som möjligt med min rp. Jag vill också kunna lära ut och förändra rpn på servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? skapa ett bra scenario där båda parter är nöjda. Detta innebär att man inte ska missbruka vissa regler på servern för att vända och vrida på ett scenario till sin egen vinning, ett exempel kan vara att man bara försöker hitta fel hos motpartern och skriver en massa i OOC att dem gör fel och hit och dit för att man själv ska få som man vill

Hur hittade du Unive? Jag hittade de via Youtube och fivem listan

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka