Nekad R1lic | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

R1lic

Välkänd Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
605
Reaction score
321
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/R1lic/

Vad är ditt namn i verkligheten? De trodde du va

Vad är ditt discord namn? R1lic#6670

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är född 2000, han kommer ifrån Skåne Helsingborg, min karaktär är känslig emot personer som inte kan bete sig som normala personer. Min karaktär är intresserad av coola bilar och snabba bilar (polisen ta inte mig snälla) haha skoja bara.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att bidra med att vara aktiv mycket vara lojal på servern (inte spela på andra FiveM servrar), ha kul och va snäll mot andra personer så länge de är snälla mot mig.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive är det mest utvecklade FiveM server jag har sätt, jag blir interesserad av Unive för alla spelare och alla härliga människor som spelar.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive på youtube mest ifrån oddshots och andra funny moments men också streamers. Jag tycker att spel överlag är roligast med RP och jag gillar GTA så därför började jag spela på Unive och för att det är en bra server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är ju såklart att förbättra mitt rollspel att kunna förklara mig själv och prata så bra som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att ha ett roligt och ett bra jobb, mycket pengar med snygga och snabba bilar, men det viktigaste är att försöka göra så alla har roligt med RP.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte. Unive är den ända servern jag spelar på och den spelar jag på varje dag.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka