Accepterad R1lic | Medlem ansökning [Grodan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

R1lic

Välkänd Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
605
Reaction score
321
Vad är ditt namn i verkligheten? De trodde du va

Vad är ditt discord namn? r1lic

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Edvin Larsson, han är en helt laglig person som jobbar inom myndigheterna. Edvins tidigare erfarenheter inom yrken är mestadels polisyrket. Edvin har varigt väldigt högt uppsatt hos polisen under en lång period men efter ett tag så valde han att gå på semester. Han flyttade till ett annat land och efter ett tag tappade sitt svenska medborgarskap. Efter några år när Edvin inte kände att han trevs i det landet så valde han att flytta tillbaka till Unive City och därmed söker medborgarskap nu.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med mycket social Rp som polis och skapa långa utdragna scenarion. Mestadels med den kriminella sidan men även vanliga spelare. Jag kommer se till så att Rp nivån inom kåren höjs och inte anses vara lallig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinnst i mitt fall kan vara på till exempel ett rån. Om dem kriminella kör ifrån så kan vi poliser skippa att pitta, behöver inte lägga spikmattor etc för våran egna vinning. Där kommer vi även in på utdragna screnarion. Om poliserna tar fast de kriminella direkt så blir det inget roligt screnario, samma gäller för den kriminella sidan. Ifall man får chansen att fortsätta ha ett efterfölj än att bara köra ifrån direkt så borde man välja efterfölj för att skapa utdragna scenario.

Hur hittade du Unive? Youtube, Twitch, många vänner som spelar på Unive

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka