Ej Antagen R1lic | Chef-jobb ansökan [Autoexperten]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

R1lic

Välkänd Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
605
Reaction score
321
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten

Vad heter du i verkligheten? De trodde du va

Vad heter du på discord?
r1lic

Ange ditt födelsedatum:
21 Juli 2007

Hur länge har du spelat på Unive?
Jag har spelat på unive sedan sommaren 2021 och har inga planer på att byta.

Hur rollspelar du på servern?
Med i gäng

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef

Biträdande Rikspolischef​

• Ledarskap: Jag har erfarenhet av att leda större grupper, vilket hjälper mig att skapa struktur och ansvar.
  • Kommunikation: Jag har goda kunskaper att kommunicera med spelarna som leder till en bättre arbetsplats.
  • Strategi: Jag kan planera bra strategier för att komma vidare i yrket och skapa en trevlig arbetsmiljö.

Mekonomen Bitr.Chef​

• Organisation: Jag är bra på att organisera och driva yrken, vilket gör att arbetet flyter på bättre.
  • Utbildning: Jag kan hjälpa nya arbertare att förstå hur det fungerar och lära sig.

Autoexperten PA​

• Personalhantering: Jag vet hur man rekryterar och uppmuntrar personer att stanna kvar, vilket skapar ett starkt team.
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet?
Mina planer för Autoexperten är att förbättra aktiviteten samt lönesystemet. Jag vill göra lönerna mer provisions baserat så att de anställda blir mer motiverade att arbeta. Genom att göra denna förändringen så kommer det vara mer motiverande att arbeta eftersom desto mer man arbetar och mer kunder man får så blir det samtidigt högre lön.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef?
Jag har en bra aktivitet, ifall jag får detta ansvaret som Autoexperten Chef så kommer jag se till att det är aktivt med personal. Jag har mycket tid att lägga ner för att förbättra yrket.

Har du läst våra Regler?
Ja!

Senast ändrad:
Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!
Sen ge hen "Väntar Chef-Intervju" rollen i Unive Discorden.

Nekad, Tyvärr så har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka