Inaktuell R1lic | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

R1lic

Välkänd Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
605
Reaction score
321
Vad är ditt namn i verkligheten? De trodde du va

Vad heter du på discord? R1lic#6969

Ange ditt födelsedatum 21 Juli 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att söka till Medlemskaps Ansvarig är för att hjälpa servern att få bort regelbrott samt lallande. Jag ser även att det är många medlemskaps ansökningar som dem nuvariga ansvariga inte läser... Det kommer jag att ändra på. Jag har varigt medlem på Unive sedan sommaren 2021 och jag har varigt servervakt under nästan all min tid här på Unive. Jag vill underlätta staffs arbete med att läsa medlemskaps ansökningar. Samt specca mycket så att staff med områden kan satsa fullt ut på det.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig eftersom att jag är en väldigt engagerad person samt aktiv. Jag har varigt staff två gånger och en av dem var jag mod. Jag har goda erfarenheter om hur systemet funkar med forumet, discorden samt ingame.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska möta människor mer en god ton och respekt. Man ska visa en bra sida från sig själv för att underlätta intervjuer m.m. Det är viktigt att ta det lungt till intervjuer för att nya personer är oftast nervösa ibland så att dem inte blir stressade och tänker fel.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle berätta och förklara för dem blivande medlemmarna att dem har ett ansvar att vara medlem på Unive. Uppmuntra dem till att skicka in bevis på regelbrott för att

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Mina krav är att dem kan alla regler, så att det inte sker massa regelbrott på servern. Dem ska ha en hög rp nivå och ta det seriöst i deras rollspel. Dem ska inte bara rollspela för att det ska vara roligt för dem själva, dem borde också se till så att deras omgivning även har det roligt.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag hade haft ett stort ansvar angående dem nya spelarna som kommer in till servern. Jag har ett ansvar inom att specca för att se till att det inte är så mycket regelbrott.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är aktiv väldigt mycket. När jag har kommigt hem från gymmet så kommer jag göra arbete för att se till att Unive blir en bättre plats.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej.

Senast ändrad:
+

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka