Accepterad r0xy12_ | Medlem ansökning [curry_e_gott]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

r0xy12_

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Måns

Vad är ditt discord namn? r0xy12_

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juni 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är Nils Paris. Nils Paris är 19 år gammal. Nils paris kommer från Frölunda, men har en liten iransk gen. Det var en tuff uppväxt med massa droger runt omkring sig. Han hade en ensam stående mamma och 2 bröder. En av brödrarna tog droger och flyttade hemifrån och än idag har inte Nils hört något av honom. Nils har också en lillerbror som Nils tar väldigt väl hand om. Nils lyckades ta sig där ifrån drogandet och vill nu leva livet som en icke drogare. Nils är en väldigt glad och härlig kille. Han gillar att mecka med motorer och är väldigt intresserad av motorer och bilar. Han gillar att snacka med folk och är väldigt social. Nils vill gärna ta ett jobb på en mekanism. Nils kommer jobba som mekaniker, men ställer upp för nästan vad som helst om det finns några snabba pengar i det. Karaktären kommer vara mycket inne på servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till att ingen behöver vara ensam och jag kan bidra med att fixa folks bilar och till sist kan jag bidra till bättre rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara tänker på sig själv och att det faktiskt sitter någon annan och spelar bakom skärmen.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja rdm betyder random death match det innebär att man dödar någon utan andledning. clogg innebär att man lämnar under ett scenario när man t.ex. känner sig pressad och tror dom kommer dö lämnar dom. vdm betyder vehicle death match och det innebär att man kör över någon med ett fordon utan andledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har rollspelat i verkligenheten innan och jag kan det rätt bra, så ja, jag har lite erfarenhet inom rollspel.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har en voice changer.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka