- Meddelanden
- 76
- Reaction score
- 4
Ange ditt födelsedatum: 31 Maj 2008
Vad heter du på discord? Rosen-William Rosenback#7492
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 50h+
Hur aktiv kommer du att vara? 5 timmar per dag typ.
Vad heter du? William Rosenback
Hur gammal är du? 2000-05-31
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? Ja
Varför vill du bli polis? Det är ett riktigt spännade yrke, jag vill jobba som polis för jag vill insperera yngre och göra staden mer säkrare
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att kunna ha roligt och att göra staden säkrare
Vad vet du om yrket i helhet? Att man måste vara försiktig man måste kunna ta mycket skit och att ha mod. Man måste kunna sköta sig och följa reglerna och straffa de som inte gör det.
Har du några tidigare erfarenheter? Jag följde med min pappa till polisstationen ganska mycket, han var chef på polisstationen, jag har lite erfarenheter
Hur är du som person? Jag är sträng och de behövs, jag kan vara snäll, men om nån gör fel så kan jag bli sträng
Är det något vi bör veta om dig? Jag har ett bra temprament
Vad heter du på discord? Rosen-William Rosenback#7492
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 50h+
Hur aktiv kommer du att vara? 5 timmar per dag typ.
Vad heter du? William Rosenback
Hur gammal är du? 2000-05-31
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? Ja
Varför vill du bli polis? Det är ett riktigt spännade yrke, jag vill jobba som polis för jag vill insperera yngre och göra staden mer säkrare
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att kunna ha roligt och att göra staden säkrare
Vad vet du om yrket i helhet? Att man måste vara försiktig man måste kunna ta mycket skit och att ha mod. Man måste kunna sköta sig och följa reglerna och straffa de som inte gör det.
Har du några tidigare erfarenheter? Jag följde med min pappa till polisstationen ganska mycket, han var chef på polisstationen, jag har lite erfarenheter
Hur är du som person? Jag är sträng och de behövs, jag kan vara snäll, men om nån gör fel så kan jag bli sträng
Är det något vi bör veta om dig? Jag har ett bra temprament