Dubbelpost R0S3N | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Rosen

Icke Medlem
Meddelanden
76
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/43257/

Vad är ditt namn i verkligheten? William Rosenback

Vad är ditt discord namn? Rosen#7492

Vad är ditt födelsedatum? 31 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter William Rosenback, han är 21 år och är väldigt intresserad i bilar. Hans bakrund är ganska normal, hans föräldrar var ganska stränga med regler och det, men han fick mat på bordet och fick mycket saker, hans familj var väldigt rik, föräldrarna ville att han skulle va framgångsrik, men för det så måste han ha ett bra jobb. Men han tycker det är väldigt roligt med bilar så han skulle tänka sig att jobba på te.x AutoExporten, mekonomen eller Vianor. Han är trevlig och väldigt hjälpsam, han vill hjälpa varenda person, men tyvärr så går det ju inte. Så han vill hjälpa massor andra på ett bättre sätt liksom.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag måste erkänna att jag är ganska rolig, trevlig och hjälpsam har jag hört av folk. Jag vill verkligen satsa för denna server, jag vill hjälpa andra och visa vad jag går för. Jag är väldigt pålitlig också, Jag är online på denna server iallafall 6/7 timmar om dagen nu när det är den fina sommaren.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en riktig bra server, det är höga rollspel har jag hört. Jag tror 110% på det för det är sant. Därför tror jag att jag passar in.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom sociala medier. Jag blev tipsad och man kan säga att jag blev ''kär i första ögonkastet'' Naej, men skämt åt sidor. Jag testade denna server och först tyckte jag denna server var tråkig, men sen när jag fattade vad och hur man gjorde saker så blev det oerhört kul och spela.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att sprida glädje och göra denna server bättre än den redan är.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna bli rik som mina föräldrar och jobba på mekonomen eller Vianor.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Tillbaka