Nekad R0S3N | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Rosen

Icke Medlem
Meddelanden
76
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/43257/

Vad är ditt namn i verkligheten? William Rosenback

Vad är ditt discord namn? Rosen#7492

Vad är ditt födelsedatum? 16 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Hej! Jag heter William Rosenback, jag är en trevlig kille. Jag tycker väldigt mycket om bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker jag har en stor chans och vill gärna satsa för denna server, jag tar denna server väldigt seriöst. Jag tycker det är väldigt kul.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker det är en riktigt bra server, den förtjänar mycket mer kärlek. Denna server tas på riktigt. Jag tycker allting är bra med denna server.

Hur hittade du Unive? Jag skrollade igenom Tiktok. Jag såg någon spela på den och han tipsade om den. Jag tänkte ta mig till test, det slutade med att jag typ är kär i denna server redan: Den är helt perfect

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill ta det till en annan nivå och jag vill visa det när som och jag vill visa det genom bra kvalite i mitt rollspel.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill hjälpa till med att göra denna server bättre än den redan är och få denna server mer spelare.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja faktiskt. Jag spelar på en server som heter ''solo rp'' Jag är även polis på den servern.

Tillbaka