Nekad R0S3N | Medlem ansökning (demetri)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rosen

Icke Medlem
Meddelanden
76
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/43257/

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? Rosen#7492

Vad är ditt födelsedatum? 31 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter William Rosenback, Jag är 22 år. Jag gillar bilar, jag är faktiskt ganska kaxig om jag ska vara ärlig.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kan bli riktigt bra på rp om jag försöker, jag är väldigt pratsam, jag kan vara riktigt glad ibland, jag är oftast trevlig, jag är trevlig om den andra personen också är det. Jag tycker verkligen om att roleplaya. Det är väldigt kul. Jag vill satsa för denna server.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är många som spelar och det är verkligen roligt för att alla rp:ar. Det är en väldigt bra server.

Hur hittade du Unive? Jag skrollade faktiskt igenom internet, och så var det nån som tipsade mig om servern. Jag tänkte mig för att testa, men nu vill jag göra mer än att bara testa.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att vara snäll, ganska många bilar, har tillräckligt med pengar. Jag vill vara trevlig

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill att folk ska veta vem jag är när nån säger mitt namn, jag vill även få många kompisar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej faktiskt inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka