- Meddelanden
- 76
- Reaction score
- 4
Vad är ditt namn i verkligheten? William
Vad heter du på discord? Rosen#7492
Ange ditt födelsedatum 31 Maj 2008
Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? 15:00--22:00 på vardagar.
10:00-00:00 på helger.
Vad är det som får dig att söka till Trainee? Det som fick mig att ansöka till trainee var att jag vill visa vad jag kan och vad jag går för. Jag vill hjälpa er på staff teamet och hjälpa till att utveckla denna server. Jag har tidigare ansökt till support men den blev inaktiv. Men iallafall jag vill kunna testa och leva en månad som en Trainee. Jag vill göra servern bättre och utveckla den genom att kunna lära de som gör fel en läxa och banna de som lallar runt.
Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag kommer hjälpa till med allt jag kan, det första jag kanske kommer göra är väll att specca runt och specca lite extra vid piren och extra vid fight club för hört och varit med om att det är väldigt mycket lall i arenan
Jag tror och förväntar mig att det kommer vara roligt och sitta i support och hjälpa folk och visa att jag är där för dom.
Det första jag tänkte på när jag skrev denna var att jag ville sitta i support och lösa problem. Jag är samma person påriktigt. Jag vill alltid lösa problemen på bästa sätt och är alltid trevlig mot den som vill ha hjälp.
Jag kommer kolla på anmälningar så ofta jag kan och svara på de som jag kan svara på. Jag kommer vara beredd på att svara på reports ingame och hjälpa till och lösa problemen.
Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive snart 3 månader tror jag.
Har du några tidigare erfarenheter? Jag är just nu servervakt på servern. Vilket som är som en liten support. Servervakt håller koll på servern ingame och kan göra /svban och kicka folk som gör fel. Är det ett stort fel som meta eller att någon lallar väldigt mycket. Då bannar jag dom i 60 minuter genom att göra /svban (id) (anledning) och sen sätter jag mig i support och berättar vad som hänt och visar bevisen jag har fått och försöker få den support jag snackar med att föröka bannen längre och ger den större straff.
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /kick (id) (anledning) för att sparka någon från servern och kan användas som en varning.
/svban (id) (anledning) för att banna personen som gjort fel i 60 minuter.
/sqlban (id) (längden på bannen) (anledning) För att banna personen i så lång tid som du skriver.
/sqlunban (speciellt id som kallas hex-id) för att kunna ta bort någons ban.
/giveitem (id) för att ge en spelare ett föremål.
/giveweapon (id) för att kunna ge en person ett vapen.
/givemoney (id) (pengar) för att kunna ge någon pengar men det ska jag inte göra utan någons större ranks tillstånd.
/dv för att kunna ta bort en bil.
/goto (id) för att gå till någon.
/who (id) för att kunna se om personen är Tex. Krim, medlem.
/freeze (id) för att kunna frysa en person vilket som betyder att hen inte kan röra sig
/unfreeze (id) för att kunna göra en spelare till rörelse igen.
/revive (id) för att kunna göra en person till levande igen.
/clearall för att rensa chatten för spelarna.
/clearinventory (id) tror jag för att kunna rensa någons inventory.
/toggleid för att kunna se någons id
/togglename vilket som är samma som /toggleid fast namn istället.
/noclip för att noclipa
/tpm för att kunna ta sig till sin markör.
/bring (id) för att kunna dra en person.
/spec (id) för att kunna specca någon
/setjob (id) för att kunna ge någon ett jobb.
/announce för att kunna skriva ett viktigt meddelande till alla
/sqlsearch (steamnamn tror jag) för att kunna ta reda på någons hex-id
/sqlbanoffline (hex-id) (tiden för bannen) (anledning)
De är de jag kan komma på nu iallafall.
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej
Discord-Rosen#7492
Ex.Mod
Ex.Staff
Ex.Kriminell
Alltid öppen dm
Vad heter du på discord? Rosen#7492
Ange ditt födelsedatum 31 Maj 2008
Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? 15:00--22:00 på vardagar.
10:00-00:00 på helger.
Vad är det som får dig att söka till Trainee? Det som fick mig att ansöka till trainee var att jag vill visa vad jag kan och vad jag går för. Jag vill hjälpa er på staff teamet och hjälpa till att utveckla denna server. Jag har tidigare ansökt till support men den blev inaktiv. Men iallafall jag vill kunna testa och leva en månad som en Trainee. Jag vill göra servern bättre och utveckla den genom att kunna lära de som gör fel en läxa och banna de som lallar runt.
Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag kommer hjälpa till med allt jag kan, det första jag kanske kommer göra är väll att specca runt och specca lite extra vid piren och extra vid fight club för hört och varit med om att det är väldigt mycket lall i arenan
Jag tror och förväntar mig att det kommer vara roligt och sitta i support och hjälpa folk och visa att jag är där för dom.
Det första jag tänkte på när jag skrev denna var att jag ville sitta i support och lösa problem. Jag är samma person påriktigt. Jag vill alltid lösa problemen på bästa sätt och är alltid trevlig mot den som vill ha hjälp.
Jag kommer kolla på anmälningar så ofta jag kan och svara på de som jag kan svara på. Jag kommer vara beredd på att svara på reports ingame och hjälpa till och lösa problemen.
Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive snart 3 månader tror jag.
Har du några tidigare erfarenheter? Jag är just nu servervakt på servern. Vilket som är som en liten support. Servervakt håller koll på servern ingame och kan göra /svban och kicka folk som gör fel. Är det ett stort fel som meta eller att någon lallar väldigt mycket. Då bannar jag dom i 60 minuter genom att göra /svban (id) (anledning) och sen sätter jag mig i support och berättar vad som hänt och visar bevisen jag har fått och försöker få den support jag snackar med att föröka bannen längre och ger den större straff.
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /kick (id) (anledning) för att sparka någon från servern och kan användas som en varning.
/svban (id) (anledning) för att banna personen som gjort fel i 60 minuter.
/sqlban (id) (längden på bannen) (anledning) För att banna personen i så lång tid som du skriver.
/sqlunban (speciellt id som kallas hex-id) för att kunna ta bort någons ban.
/giveitem (id) för att ge en spelare ett föremål.
/giveweapon (id) för att kunna ge en person ett vapen.
/givemoney (id) (pengar) för att kunna ge någon pengar men det ska jag inte göra utan någons större ranks tillstånd.
/dv för att kunna ta bort en bil.
/goto (id) för att gå till någon.
/who (id) för att kunna se om personen är Tex. Krim, medlem.
/freeze (id) för att kunna frysa en person vilket som betyder att hen inte kan röra sig
/unfreeze (id) för att kunna göra en spelare till rörelse igen.
/revive (id) för att kunna göra en person till levande igen.
/clearall för att rensa chatten för spelarna.
/clearinventory (id) tror jag för att kunna rensa någons inventory.
/toggleid för att kunna se någons id
/togglename vilket som är samma som /toggleid fast namn istället.
/noclip för att noclipa
/tpm för att kunna ta sig till sin markör.
/bring (id) för att kunna dra en person.
/spec (id) för att kunna specca någon
/setjob (id) för att kunna ge någon ett jobb.
/announce för att kunna skriva ett viktigt meddelande till alla
/sqlsearch (steamnamn tror jag) för att kunna ta reda på någons hex-id
/sqlbanoffline (hex-id) (tiden för bannen) (anledning)
De är de jag kan komma på nu iallafall.
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej
Discord-Rosen#7492
Ex.Staff
Ex.Kriminell
Alltid öppen dm
Senast ändrad: