Accepterad R0S3N | Ansökan till Trainee [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rosen

Icke Medlem
Meddelanden
76
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad heter du på discord? Rosen#7492

Ange ditt födelsedatum 31 Maj 2008

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? 15:00--22:00 på vardagar.
10:00-00:00 på helger.

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Jag vill ansöka till trainee för jag vill kunna häjlpa till med att höja rp nivån på denna server fast den fortfarande är väldigt bra. men det finns alltid nånting att tillägga såklart. Jag tycker fler personer ska också bli traniee för att desto mer staff desto mer tid och mindre problem har ni på staff teamet. Det är därför ni söker traineers antar jag. Men jag vill kunna fixa grejerna som vissa folk inte förstår eller folk som gnäller hela tiden. Jag tycker att jag själv är bra och gillar att ta ansvar och vet nästan alla regler på unive eftersom jag nuvarande är servervakt. Men jag vill kunna hjälpa er och kunna visa vem jag är och svara på massor med /reports och lösa dom på bästa sätt. Vill även verkligen bli Traineer för jag vill kunna hjälpa folk på bästa sätt och vill verkligen kunna sitta i support och kunna lösa problemen muntligt också. Jag tror det kommer vara riktigt roligt. Vill också få stopp på alla lallare eller folk som powergamingar och metar massor. För det förstör verkligen allting.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? För det första så vill jag verkligen kunna sitta i support och dra folk in i support och lösa alla dom problemen jag tycker det är väldigt roligt och lösa problem muntligt och skriftligt. Jag tycker om och lösa problem på bästa sätt för jag är bara en sådan person liksom. Jag försöker inte riktigt eller jag VILL inte riktigt men det är bara som de är så jag är gjord av att lösa saker. men jag vill verkligen kunna lösa muntliga problem och jag kommer alltid att kolla tickets och anmälningar och specca så många jag kan.

Men jag tror det kommer vara oerhört roligt och lösa problem i support, särskilt problem som gäng mot gäng har. Det är roligt och höra hur alla skriker och bölar för ett minsta lilla problem. Men jag tror att det kommer bli väldigt kul och kunna hjälpa lala andra.

Jag kommer kolla på anmälningar och support ärenden så mycket jag kan. Nu när jag går i skolan så kan jag lösa och svara på massor mer anmälningar på skoltid vilket som kommer att göra jobbet under tiden jag är i skolan och sen specca folk och ta support ärenden när jag kommit hem från skolan.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive snart 3 månader tror jag.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag är nuvarande servervakt och varit de i snart några veckor och servervakt är liknande mot trainee fast servervakt kan bara göra /dv /kick /svban /toggleid och som trainee kan du göra mycket mer. Men servervakt är något liknande trainee.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /kick (id) (anledning) för att sparka någon från servern och kan användas som en varning.
/svban (id) (anledning) för att banna personen som gjort fel i 60 minuter.
/sqlban (id) (längden på bannen) (anledning) För att banna personen i så lång tid som du skriver.
/sqlunban (speciellt id som kallas hex-id) för att kunna ta bort någons ban.
/giveitem (id) för att ge en spelare ett föremål.
/giveweapon (id) för att kunna ge en person ett vapen.
/givemoney (id) (pengar) för att kunna ge någon pengar men det ska jag inte göra utan någons större ranks tillstånd.
/dv för att kunna ta bort en bil.
/goto (id) för att gå till någon.
/who (id) för att kunna se om personen är Tex. Krim, medlem.
/freeze (id) för att kunna frysa en person vilket som betyder att hen inte kan röra sig
/unfreeze (id) för att kunna göra en spelare till rörelse igen.
/revive (id) för att kunna göra en person till levande igen.
/clearall för att rensa chatten för spelarna.
/clearinventory (id) tror jag för att kunna rensa någons inventory.
/toggleid för att kunna se någons id
/togglename vilket som är samma som /toggleid fast namn istället.
/noclip för att noclipa
/tpm för att kunna ta sig till sin markör.
/bring (id) för att kunna dra en person.
/spec (id) för att kunna specca någon
/setjob (id) för att kunna ge någon ett jobb.
/announce för att kunna skriva ett viktigt meddelande till alla
/sqlsearch (steamnamn tror jag) för att kunna ta reda på någons hex-id
/sqlbanoffline (hex-id) (tiden för bannen) (anledning)

De är de jag kan komma på nu iallafall.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Inget speciellt.

Discord-----Rosen#7492

Servervakt

Triaderna

Alltid öppen dm
giphy.gif

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka