Inaktuell R0S3N | Ansökan till Support

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Rosen

Icke Medlem
Meddelanden
76
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? William Rosenback

Vad heter du på discord? Rosen-William#7492

Ange ditt födelsedatum 31 Maj 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Från typ 10:00 på morgonen till 00:00 om jag inte gör någon aktivitet under dagen. För jag vill inte sitta och spela hela dagen men är väldigt aktiv på discord

Berätta om dig själv Hej! Jag heter William Rosenback, jag är för 08-05-31. Jag är väldigt mogen enligt mig själv och andra personer. Jag är väldigt pratglad och är så trevlig jag kan. Jag är väldigt aktiv när vi kommer till sporter och spela och snacka discord. Jag sitter i discord väldigt ofta, men jag brukar gå upp på förmiddagen. spelar i några timmar och sen så snackar jag lite discord och sånt, sen brukar jag åka och träna och senare hänga med vänner. Sen kommer jag hem och spelar och snackar discord till typ 00:00 sen brukar jag gå och lägga mig, kolla discorden lite på telefonen och sen gå o lägga mig.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle fokusera med på vad andra gör istället för vad jag gör, just nu bryr jag mig inte så jätte mycket om andra som jag inte har något med att göra. Men om jag bli support så kommer jag skärpa mig helt. Jag kommer vara med självsäker och fokusera mer på allting.

Jag skulle även ta alla ärenden jag kan som support, jag kommer specca folk ingame och kommer hålla bra koll.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat i snart 2 månader och spelat 300 timmar på unive.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Jag vill bli support på unive för att jag vill kunna visa vad jag kan och jag vill kunna hjälpa er på staff teamet och jag vill kunna lära de som gör fel en läxa och jag vill kunna få stopp på folken som lallar och förstör roliga scenarion på fel sätt. Och sen såg jag att ni sökte support och sånt så jag tänkte att nu har jag chansen, men man vet inte än.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror att jag skulle göra unive till en bättre plats genom att kunna banna och kicka de folk som lallar vilket som gör servern roligare och fler folk som vill spela på den, förstår att det är svårt och hålla koll på varenda person som gör fel och sånt och det var därför jag ville hjälpa till och göra servern bättre.

Har du några tidigare erfarenheter? Nej faktiskt inte, tyvärr

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /svban (id) (anledning) för att banna någon i 60 minuter. /revive (id) (anledning) för att ressa någon död /who (id) för att få reda på om personen är krim eller medlem. /noclip för att kunna flyga igenom allt och flyga runt /toggleid för att se någons id. /togglename för att se folks namn /kick (id) (anledning) för att kicka någon. /givemoney (id) för att kunna ge någon pengar. /freeze (id) Gör så personen inte kan göra något. /unfreeze (id) för att kunna ta bort personens Freeze /goto (id) för att kunna teleportera till en person, /tpm för att kunna teleportera till sin marker på mappen. /setjob (id) För att ge en spelare ens jobb. /sqlban för att banna någon. /ooc för att skriva i ooc till alla. /spec (id) för att kunna kolla på en person. /giveitem (id) för att ge ett föremål till en spelare. /sqlunban för att unbanna någon. /sqlbanoffline för att kunna banna någon som inte är aktiv. /sqlbanhistory för att kolla om hen har blivit bannad tidigare.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Yes.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Spelar inte på någon annan server

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Inget speciellt.

Tillbaka