Nekad R svensson | Chef-jobb ansökan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Factz

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Saras bil och motorcykel

Vad heter du IRL? Rasmus

Hur gammal är du? 15 05a

Hur många timmar har du på Fivem? typ 500 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på Saras på grund av att jag vill göra så att företaget blir väldigt aktivt och få folk att bli intresserade i jobbet. Jag vill även göra så att folk inser att Saras faktiskt är kul! Jag kommer vara en bra och aktiv chef som ser till så att alla arbetar bra och har kul! Själv tycker jag att jag är trevlig och passar för jobbet då min RP är superhög, jag försöker alltid ha så hög RP som möjligt, oavsett om jag har tråkigt eller ej! Jag kommer göra mycket så att jobbet blir kul och intressant tex ha många scenarion med mina anställda, några exempel på några roliga scenarion jag kommer ha med mina anställda är värdetransporter. Vid olika problem kommer jag som chef se till så att mitt initiativ alltid är lika högt, oavsett situation. Som chef ska man alltid kunna se situationer från olika vinklar och perspektiv, såklart kommer jag se till så att jag kan det. Några styrkor jag har som ger mig en fördel inom denna position är att jag är mycket kreativ, jag kan alltså lösa problem och situationer på många olika sätt, jag tänker även mycket snabbt och är en kvick människa. Jag kan tänka mycket snabbt och löser problem på millisekunder!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat på marja lisas så vet hur man gör med bilar och sen så vet jag hur man bemöter folk inom företaget då jag själv är intresserad av bilar så jag kan och vet hur man gör med bilar

Berskiv din karaktär? han har haft en tuff uppväxt, han har en fosterfamil för hans biologiska föreldrar slog honom när han gjord något fel. I skolan har han varit mobbad men endå klarat sig med bra betyg. när han gick ut skolan började han jobba som brevbärare och känade bra lön. han är ganska nöjd med livet. men han känner att han vill ha nytt jobb för det jobbet måsta man ha utbildning så David måste gå i skola igen och få utbildningen han hoppas värkligen att han klarar alla test så han kan få jobbet, jobbet är polisen för han gillar att hjälpa folk i vardagen. David är född på 1998 talet och fyller år 09/11.han gillar inte att fylla år då för det är blött och snöigt ute då. han har tängt på att ta sitt eget liv några gånger men han gjorde inte det och det är han glad för, För nu mår han mycket bättre. han är kär i en tjej som han såg på torget en gång och han tänker på henne väldigt mycke, David hoppas värkligen att han hittar henne igen så han kan få hennes nummer och kanske börja dejta.

Hur ofta kommer du vara inne? jag är inne varje dag om jag inte ska iväg eller om det händer något
Tider:
Måndag 15:00 till 22:00
Tisdag 14:30 till 22:00
Onsdag 14:00 till 22:30
Torsdag 15:00 till 23:00
Fredag 14:00 till 01:00
Lördag 08:00 till 01:30
söndag 09:00 till 23:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? yes det kommer för jag kan ta ett nej efter som jag fortfarande gillar unive rp

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? yes det har jag då jag tycker att reglerna är dom viktigaste inom rp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka