Inaktuell R O S E | ta bort den

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Vad är ditt namn i verkligheten? samir

Vad heter du på discord? R O S E#7036

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 2006

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider?brukar vara ine från klockan 15:00 till 21:00 på naten. har skola måste tänka på det på helgar brukar jag va inne från 10:00 till 3 till 4 på morgonen.

Vad är det som får dig att söka till Trainee?

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag vill jobba för att Unive ska ha en så bra RP nivå som möjligt. Den är ibland riktigt låg bland vissa spelare och jag vill gärna hjälpa till att få upp nivån på servern genom att få bort oseriösa spelare som bara lallar. Jag skulle specca på populära platser som piren, marja-lisas, torget, sjukhuset där det ofta händer mycket saker och försöka se till så att inga regler bryts och att de håller en bra RP nivå. Jag vill också jobba för att hjälpa andra spelare som har frågor angående servern och bara vara aktiv i pm och försöka hjälpa till i discorden med att t.ex. ge roller. Jag vill hjälpa till och ta tid för tickets eller folk som behöver support hjälp. Skulle försöka att hjälpa så många /help och /reports som jag bara kan. Eftersom jag tycker detta är roligt, så kommer jag försöka vara så aktiv jag kan och hjälpa till 100%. Jag vill också hjälpa till att rapportera buggar och bara försöka få servern att vara i så bra status som möjligt för att alla ska ha kul. Jag vill hjälpa alla spelare gamla samt nya att utveckla sin RP nivå.

Alltså så vill jag utveckla RP nivån på servern samt hjälpa nya spelare med reglerna och hjälpa dom att komma igång med RP eftersom de flesta börjar RP a på Unive eftersom det är den största servern och det skapar också en miljö med spelare som inte har läst på reglerna och de kan behöva upplysas om dem och jag vill hjälpa de att komma igång med sin RP.

Hur länge har du spelat på Unive? runt 2 till 3 månader

Har du några tidigare erfarenheter? jag har varit trainee och servervakt vill komma till baka och hjälp

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag kan många kommand som/kick (id) (anledning) man sparkar någon från servern/fungerar som en varning.
/sqlban (id) (dagar) (anledning) banna en person på bestämd tid.
/sqlunban (hex id) unbanna en person.
/sqlbanhistory (steamnamn) ser alla gånger personen har varit bannad.
/sqlbanoffline man bannar en spelare som är offline.

/togglename man ser allas namn över deras karaktär.
/toggleid man ser allas id över deras karaktär.
/freeze (id) man fryser en spelare, bra om man ska kolla deras id om de t.ex. kör bil.
/addkey (id) (namn på nyckel) man ger någon en nyckel
/giveitem (id) (namn på föremålet) man ger någon ett föremål

/ooc man skriver i ooc chatten som alla kan se
/sv servervakts chatten
/sc Staff chatten

/revive (id) man räddar/gör så att någon blir till liv, t.ex. om de döttt av bugg.
/goto (id) man teleporteras till en spelare.
/bring (id) spelaren teleporteras till min position.
/setperms man ger någon perms som t.ex. mod osv.
/setjob man ger någon ett jobb.
/spec man får upp en lista med alla spelare på servern och man kan då välja någon att specca eller kicka.
/spec (id) man speccar en viss person.
/specoff man slutar specca.
/skin (id) personenen får upp en meny där dom kan ändra sina kläder.
/noclip man blir osynlig för andra spelare.
/who (id) man kollar om personenen är icke-medlem, medlem eller kriminell.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? jag kommer behöva prioritera skolan ganska mycket, jag börjar 9an nu och jag kommer försöka jobba för bra betyg men ändå försöka spela och hjälpa till på servern på min fritid när jag inte har träningar eller skolarbete som behöver bli klart :). Alltid när något händer eller att jag bannar någon så kommer jag ta klipp på det för bevis. Jag längtar verkligen till det här och hade verkligen varit kul att bli en del av Staff teamet och jag tror det kommer vara roligt att specca runt och hjälpa till med reports och annat i discorden, forumet.

Tillbaka