Accepterad R O S E | Ansökan till Servervakt [AO] [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

R O S E

Icke Medlem
Meddelanden
188
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? samir

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 2006

Vad heter du på discord? R O S E#7036

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På vardagar så är jag online 15:00 till 21:00 och på helger och lov så är jag online 24/7

Hur länge har du spelat på Unive? Jag spelar servern varje dag men nu vill jag va en del av support teamet så jag kan hjälpa till.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle göra serverns rp mycket bättre igenom att visa nya personer hur man rpar och vad som är rätt och fel. Jag är väldigt aktiv både på morgonen och på kvällen så då har jag mycket tid att lära folk och jag skulle kicka/banna folk som bryter mot regler. Jag vet vad som är rätt och fel och jag vet hur man tar ett svårt beslut. Jag kommer att kolla på olika scensrion för att se om någon gör fel, om någon gör fel så kommer det självklart leda till konsekvenser.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? et som får mig att vilja bli server vakt på Unive är att jag ser hur många som gör fel och det finns inte så mycket jag kan göra åt saken därför vill jag bli servervakt och lära folk hur man rpar och för att göra servern och rpn bätrre. Jag vill mest bli servervakt för att jag vill få bort lallare och folk som inte kan rpa. Jag vill att folk ska kunna bete sig bland alla och ta rpn och servern seriöst och därför vill jag bli servervakt och visa folk hur dom ska bete sig och hur dom ska rpa.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? ag vet att jag kommer göra både rpn och servern bättre igenom att få bort lallare och såna som inte kan rpa och istället få in såna som kan rpa och vet hur man beter sig i servern. Jag vill att rpn ska vara så rolig och bra som möjligt och jag vet att jag kan uppnå det målet igenom att visa folk hur man ska göra. Jag vill att alla ska ha roligt och lära sig något nytt och jag vet att jag kan uppnå det målet också.

Varför ska just du bli servervakt? för att jag ser mycket lalla och jag ser att rpn hos alla inte är så bra och jag vill gärna ändra på det och jag vet att jag kan det. Jag vill också bli servervakt för att när tillexempel jag ser att någon gör ett stort fel så kan jag inte göra någonting åt saken. Jag har tidigare varit Staff på andra servrar och jag har då erfarenhet som Staff. Jag vet hur jag ska bete mig mot andra och jag vet hur man tar ett svårt beslut i svåra situationer. Jag vet hur man är en bra Staff och jag vill gärna vara en stor del av Staff teamet för att jag vet hur en bra Staff är.

Varför vill du bli servervakt? För att jag är en seriös och bra rpare och jag ser mycket lall och jag vill gärna göra någonting åt saken. Jag vill bli servervakt för att jag ser många som inte kan rpa och inte bete sig och jag vill göra någonting åt saken. Jag vill att Unive ska bli en seriösare och bättre server och jag vet att jag kan uppnå det målet för att jag har tidigare erfarenhet som staff och jag vet hur enn bra staff beter sig mot andra staffs och mot andra som spelar i servern. Jag vill lära känna dom andra staffsen bättre och jag vill lära dom som inte kan rpa hur man kan rpa.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /freeze du gör så en spelare inte kan röra på sig/används oftast till att bana folk som sitter i en bil mm /skin du ger en spelare tillgång till att bytta kläder på den position den är på /spec du specar bara en spelare hela tiden /sqlbanoffline du bannar en spelare som är offline. /setjob du ger dig själv ett jobb som du vill ha/Dock inte ett staff kommand /bring du för flyttar en spelare från T.ex från polisstationen till torget. /kick du kickar en kille från servern/men han kan joina igen /togglename du ser spelares steamnamn och id /giveitem du ger dig själv T.ex ett vapen mm/Dock inte ett staff kommand. /noclip Så man kan flyga runt utan att folk ser. /revive /toggleid Så man ser alla "IDN" inom kort avstånd. /sqlban du läger ban på en kille i valfri tid /sqlunban du unbanar en kille som är bannad redan.

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans jag har blivet bannad för ooc för att jag va ny till servern och jag viste inte hur de gick till och har blivet banad för rdm för att de första gången jag började köra servern slåg jag ner någon men det va länge sen de va när server hette multistaden och har blivet bannad för power gaming för att åka moped på en bärig men jag har lärt mig av alla mina mistag

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej bara unive

+rep otrolig bra trainee som verkligen speccade och tog support rummet ofta, tycker han lätt ska bli servervakt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka