Nekad R.A.L.L.E | Medlem ansökning [Douflas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

R.A.L.L.E

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? 11000014c772262

Vad är ditt namn i verkligheten? Allex

Vad är ditt discord namn? R.A.L.L.E.#2328

Vad är ditt födelsedatum? 21 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Aman har haft en svår uppväxt, hans pappa Ahemd dog i ett krig för sitt land, medans Aman och hans två brödrar och sin mamma flydde till Sverige från Irak. Dom började sin resa med en lång vandring när kriget startade, och mamman var så orolig för sin man så hon la inte så mycket uppmärksamhet till Aman och hans bröder. men nästan hela familjen forsat utan sin far till grannlandet, Turkiet. sedan fick dom flygga i ett propellerplan till Arlanda och sedan där fick Aman och hans familj hjälp av en organisation som hete röda korset. dom hjälpte hans familj att hitta där dom skulle bo och sedan förbli i hela sitt liv. dom hörde aldrig av sin pappa, och sedan fick dom ett meddelande av sin pappas kompis att han dog i kriget. Amans mamma vart sedan psykisk störd så Aman och hans bröder vart bort adopterade till varsina familjer. broderarna och Aman hördes av hela tiden så inget fick hände dom. Aman vart adopterad till en så normal familj, men vid 13 års ålder vart familjen så fattiga att dom kunde inte ha Aman längre så innan Aman skulle byta familj så flydde han ut till gatorna. sedan hamnade han i gängkriminaliteten och vart spring pojke till gänget.
Amans intressen är att hänga med sina grabbar, vara på gym och köra bilar i natten. Aman har alltid vilja vara som sin far, modig, stark och kunna hantera vapen på bra sätt. han har svårt att utrycka sina känslor för andra.
därför just jag ska bli medlem i server! jag kan få den sociala rp på unive till mins lika hög standard som servern rp är nu. efter som att jag kommer att skaffa jobb och ta allt seriösts som det bra går som även är en regel på servern. just nu har jag unive utan medlem och gjort bra ifrån mig ingen klagar eller not på mig till exempel röst eller laj på servern, för jag spela som det vore jag själv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag hoppas att jag kommer att hjälpa till med serverns rp och hjälpa att förbättra den så det blir högre rp och mycket bättre server aktivitet. så jag vill bli medlem så många har roligt i sitt spelande. och inga laj på servern så allt blir trågigt. man vill ha en bra och rolig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer även som jag skrev här över att spela helt seriöst och inte laja, kommer att ta denna servern till nya nivåer på rp. så jag vill bidra med serverns bästa rp i Sverige.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag kommer att spela eller rp så att inget kompis hanar utanför och att alla har kul i sitt spelande. med det menar jag att jag inte bara kommer gå för att vinna utan att alla ska få göra sin grej och samarbeta till vinsten. så jag kommer att spela så att jag och min polare eller polarna kommer ha den bästa upplevelsen som möjligt för mig och alla på servern

Hur hittade du Unive? jag hittade unive med hjälp av vänner som ville att jag skulle vara med och rp på den här servern. jag har även tittat på olika yt kanaler som Cosmo.

Nekad, utveckla "Vad kan du bidra med till serverns RP?". Ansök igen om 24h!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka