Nekad R.A | Beslut Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

R.A

Medlem
Meddelanden
217
Reaction score
1
Ditt discord namn: officel_ra08

Ditt Hex-ID: 11000012ea428ea

Vad för typ av beslut gäller det? indragna roller

Vem/vilka tog beslutet? toris

Varför tror du själv att beslutet togs? enligt dom underhållerdoxxare

Hur är beslutet felaktigt? beslutet är felaktig då jag fick en bild i mina pm av en vän till mig men han hade tagit bort bilden typ direkt efter och jag antar att han ej visste att jag hade vencord och på den bilden var det berra han hade inte skrivit att de va berra men jag vet hur berra ser ut då han har gått ut med sin instagram till både mig och andra. Jag sitter i support 2 klockan 01:30 på kvällen med slem sean35 zero br1ks och alec jag speccar zero ingame när han rpar sen så dör han och alla skratta åt de för de va roligt och då skriver hn i mina pm kan du ressa mig dog av bugg och när jag klickar in i våra pm så var den bilden på berra där inne omedveten om att den fanns där, då frågar sean35 mig oj vem e de då sa jag att det var zero br1ks på bilden för som sagt vårt motiv i allt detta var verkligen inte att förstöra för någon de va bara att vi båda vet hur han såg ut och jag antar att han ville säkra att det var han vilket var jätte dumt av oss också men till slutet av dagen jag var M/A junior mod och en massa annat jag har suttit med berra jätte mycket i support och tagit ärrende med honom samma sak med zero, jag fick inte ens en chans och snacka med antigen berra eller toris om detta ni kan seriöst kolla med både slem och sean35 två staffs som var där inne i samtalet och dom fråga vem var de på bilden då sa jag ZERO inte berra.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: dom säger finns hos staff.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Du hade all möjligheten i världen att prata med mig eller Berra om att du fått en doxxing bild på honom i ditt pm. Men du valde aktivt själv att inte göra det. Nu är det inte jag som blev doxxad utan berdan så jag överlämnar till honom vad han anser.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka