Antagen R.A | Ansökan till Servervakt [Makaveli]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

R.A

Medlem
Servervakt
Meddelanden
241
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Ahmad

Vad heter du på discord? Officel_ra08

Vad är ditt Hex:ID 11000012ea428ea

Ange ditt födelsedatum 15 November 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Nu under sommaren har ja inte så mycket för mig så de blir nog unive för det mesta varit en aktiv medlem i över ett år nu och fd servervakt samt servervakt ansvarig så vet hur saker och ting fungerar

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1.5 år nu

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Ligger på 15 poäng god rykte

Har du tidigare varit blacklistad? Ja
vet ja ej om de e riktat till sv blacklist eller server blacklist men jag har bara varit server blacklist

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Hålla bort lallare regelbryttare Samt hålla gatorna rena från tex bortglömda bilar som man kan dva bort tycker att sv har en stor del inom rpn och det kan hjälpa många är aktiv också så inga konstigheter dära!

Varför vill du bli servervakt på servern? Aktiv medlem vet hur allt fungerar och som sagt varit det tidigare men de stogs bort då ja blev helper, ser mycket lall på kvällarna och det vill jag vara en del av och ändra på de!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Om man typ lägger en /kick eller dvar nåns bil mid senario för din egna vinning och sånt är rent oacceptabelt och kommer undvikas på alla omständigheter

Senast ändrad:
Hej!

Utveckla gärna nedanstående svar.
Du har 24h på dig innan din ansökan automatiskt nekas.

Förklara vad för uppgift en servervakt har.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) - Bifoga bilden!

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Servervakts Ansvariga

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka