Ej Antagen R.A | Ansökan till Servervakt [Borat]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

R.A

Medlem
Meddelanden
217
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? renas

Vad heter du på discord? officel_ra08

Vad är ditt Hex:ID 11000012ea428ea

Ange ditt födelsedatum 15 November 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. brukar komma hem från skolan sätta på min dator och lira unive i några timmar går yrkesprogram så de e inte mycket plugg dära så för det mesta e de unive

Hur länge har du varit medlem på Unive? snart 2 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har 6 poäng i portalen

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. det innebär att man ska kicka lallare och folk som inte sköter sig, hjälpa dom som har blivit drabbade av spelare som bryter mot reglerna. Banna dom som gör fel, och finnas där så att såna spelare inte förstör för dom som faktiskt vill bidra till en seriös och rolig RP. En servervakt har ändå friheten att RPa som man själv vill men samtidigt bidra till att förbättra serverns RP genom att till exempel förklara för dom som gör misstag. Sen finns det såklart lallare som bara är ute efter att förstöra, och med dom är det ingen idé att ens försöka ta en diskussion

Varför vill du bli servervakt på servern? Det finns en del lallare och även medlemmar som inte kan bete sig. Jag vill bli servervakt för att göra det bättre för dom som faktiskt vill rpa och ha kul. Dom ska inte behöva bli förstörda av lallare när jag kan hjälpa till och kicka eller svbanna dom som förstör
Jag rpar som krim och det kommer in mycket folk som bara lallar och inte sköter sig. Jag vill kunna göra något åt dom istället för att bara se på

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption innebär att man gör något för sin egen fördel som att dva en polis bil du sitter i kicka nån som har dig kidnappad osv osv eller att spela me toggle id på hela tiden

Nekad.

Anledning: Utveckla sista frågan och skriv rätt.

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Tillbaka