Nekad rövhöl.se | Ansökan till Servervakt matte

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rövhöl.se

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mio

Vad heter du på discord? Mio#5193

Ange ditt födelsedatum 18 Februari 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag heter Mio. Jag är 12 år gammal. Just nu går jag i skola till 14:00 tiden. Jag gilllar att spela unive med kompisar och själv. Jag gillar att spela med kompisar. Inte så mycket mer. det ända jag gör är typ att spela. och hänga med kompisar.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ingen anning.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Aaa just nu är jag bannad för att min brosa körde på mitt konto, han har gjort mig bannad 3 gånger. Och jag har blivit bannad 1 gång.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att hjälpa personer på servern och att underlätta för Staffs T.ex att kicka lallare, Eller att Sv banna folk för VDM eller liknande regel brott. Servervakter ska hjälpa servern att bli av med personer som gör mindre regelbrott så allmänna spelare ska kunna rpa utan att någon kommer och förstör genom att VDMA dom eller lalla med dom T.ex. Om mera alvarliga regelbrott skulle ske s ska man som SV Banna dom i en timma och sedan sicka klipp till ban förläggning så dom personerna ej kommer tillbaka och förstör mera

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag är en aktiv spelare på servern och jag ser mycket lallande samt Regelbrott och jag vill vara med för att få stopp för detta. Jag är också en seriös person som vill se att servern ska vara fri från lallare och Folk som gör regelbrott. Jag är också väldigt noggrann med att klippa händelser där det förekommer Regelbrott. Mitt mål är om jag bli servervakt så kommer jag hjälpa till med att ha koll på polis stationen efter lallande samt att kunna se så folk beter sig runt poliser och inte copbaitar.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan vara att man T.ex ser någon man känner göra regel brott och agerar ej utan låter personen gå för att man känner dom eller att man själv gör flertal regel brott som SV
Abuse kan vara att man revar sig för man är låg på törst eller att man revar en polare för att han medvetet hoppa ner för ett tak eller att man bannar folk utan anledning eller använder sig utan ID peek för att vina ett scenario

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka