Nekad rövhöl.se | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [wizzyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rövhöl.se

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mio

Vad heter du på discord? Mio#5193

Ange ditt födelsedatum 3 Februari 2011

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vet inte riktigt. Jag vill pröva något nytt och jag känner att det skulle vara skit roligt att få bli en Medlemskap Ansvarig! Jag gillar också att hjälpa folk. Jag vill också att vi ska få in mer medlemmar och så.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är inte annourlunda från alla andra säkert. Men jag är väldigt aktive. Jag gillar att hjälpa folk. Jag har erfaranhet att läsa ansökningar och aa. Men inte på fiveM dok. Men jag har erfaringhet.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Med respekt. Och om de behöver hjälp så hjälper jag dom så gott jag kan!

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag förstår inte.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? 1. Aktivitet.
2. Mer medlämmar.
3. Respekt.
4. Hjälpa personer.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Alltså. Ansvar om medlemskap. Och hjälpa folk och vara respektfull.

Hur ser din aktivitetet ut? Vardagar kan jag läsa 10 stycken om inte mer. På lov kanske 5 eller nåt. Men på hela veckan totallt kanske jag har läst 40 stycken bror på hur jag mår och så. Jag kommer informera om jag inte kan läs eller nått sånt.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka