Nekad rövhöl.se | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rövhöl.se

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mio

Vad heter du på discord? Mio#5193

Ange ditt födelsedatum 13 Februari 2010

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att vilja bli medlemskap ansvarig är att jag har väldigt mycket timmar på unive varje dag och det blir för mycket att rpa så länge som jag gör och det kan bli lite långtråkigt då man rpat allt för länge så då tänkte jag att jag kan hjälpa till med att driva goda rykten till unive. Jag kommer ha mycket tid till att svara på ansökningar och ta intervjuer. Jag kommer även hålla lite koll och hjälpa till in-Game.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är väldigt snäll, aktiv, respektfull. Och jag gillar att arbeta med människor. Jag har också erfarenhet att läsa ansökningar och sånt. Inte jätte mycket att skriva här.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Med respekt. Som man skälv vill bli möten. Man sak inte säga liksom "busunge, fuck you" Och sånt. Man ska säga "Tjena! Hur mår du?" Som exempel.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag ska få in mer medborgare och mer aktivitet i servern. Jag vill också ta in de som är respektfulla och snälla. Jag vill inte acceptera några FRPare. Jag kommer inte heller att bara acceptera min kompisar om de gör ansökan.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? 1. Aktiv.
2. respekt.
3. Vara snäll mot alla.
4. Bemöta folk med respekt.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Alltså. Ansvar om medlemskap. Att läsa månag ansökan varje da. Och ta många intervjuver, vara snäll Å allt. Och hjälpa folk och vara respektfull.

Hur ser din aktivitetet ut? Vardagar kan jag läsa 10 stycken om inte mer. På lov kanske 5 eller nåt. Men på hela veckan totallt kanske jag har läst 40 stycken bror på hur jag mår och så. Jag kommer informera om jag inte kan läs eller nått sånt.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka