Nekad Röverthåkansson | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

harryye

Icke Medlem
Meddelanden
228
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Harry

Vad är ditt discord namn? rokarn_her

Vad är ditt födelsedatum? 10 April 2009

Berätta om din karaktär. Han heter Basse Hassan han har 4 brorsor som är lite lika dom är lite små dumma men dom har alltid velat bli poliser tillsammans. Sickan är född 2000 och hans brorsor med alla är födda samma år för Sickan har en tvilling och din andra två är också tvillingar. Doms pappa är från Syrien och mamma Sverige dom är 50% syrian och 50% svensk han spela fotboll när han va liten med sina brorsor dom alla ville va forward så visa dagar slogs dom om det. Dom har alltid hållit ihop när dom va små och nu dom vill flytta in till unive dom bodde förut på mortal men det va mycket farligt att bo där så dom ville flyta så nu ansöker vi om upphelstillstånd här. Sickan vill alltid stadens bästa och vill bli polis med sina brorsor. Jag gick gymnasiet med mina brorsor och vi gick ekonomi tillsammans. Sickan fick alltid skjuts till skolan varje dag och om hans föreldrar inte kunde så betalade alltid en taxi till han dom ville alltid att han skulle bli en advokat,polis eller mäklare och nu vill sickan bli nånting bra i den här staden!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp seriös rp samt jag kommer bidra med mogen rp och jag kommer sprida gledja i servern samt jag kommer vara aktiv och försöka skaffa in flera spelare på unive jag kommer ochså att inte lalla utanom jag kommer bara göra det seriöst i alla scenarion jag kommer spela så att jag och den andra parten ska ha kul jag kommer få mer sosialt i servern jag kommer och rp mera sosialt en vissa andra, Jag har spelat på unive sen innan och jag lämnade dom flesta fivem discords för jag börja spela Cs go men nu är jag tilbaka och vill bli medlem! har spelat på unive massa sen innan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda parterna ska ha det roligt så 50 50 så att polisen och kriminella ska ha det kul så inte ba 1 part tycker det e kul och dom vinner och för att ha ett större scenario där man kan ha det roligt och ha mycket sosialt samt att scenariot ska vara lite längre! samt roligare för andra och att ti bara jag är ute efter att vinna scenario

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja tillexempel sunt förnuft som jag tycker är vikidigast

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har rpat här väldigt mycket på den här servern

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat här har koll på hur det fungerar

Nekad. Vänta 1 vecka efter godkänd p-ban överklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka