Nekad Rökarn | Ban överklagan [MORKIL_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rökarn

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198279611291

Ditt Hex-ID: 11000011308d39b

Vad är din discord tagg? Rökarn

Vem var det som bannade dig? MORKIL

Hur lång tid var din ban? 30 dagar om jag inte minns fel, mina cigg brukar förstöra mitt minne ibland. Vet däremot att det var en "Support"

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming, sunt förnuft, vdm och FearRP.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dom hatar mig :(.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde över lunify för att han försökte rymma från mig och sedan så körde man upp på en ramp och gjorde en framåt volt och fick bilen i höve.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var felaktig då Rökarn blir väldigt ledsen. (Det var inte felaktig) Det ända som var felaktigt var bannen för FearRP. Annars stämde alla andra saker.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inga tidigare bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Aa, kanske landat ordentligt med bilen när jag körde upp på rampen och förhindrat mig från att köra över lunify.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ingen aning. Lär nog däremot inte göra om det då jag antagligen kommer få pisk igen.

Har du läst våra regler? Ja

Du får skriva en mer seriös ban överklagan, samt utveckla mer.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka