Accepterad rökarn♡ | Medlem ansökning [chickendinner2]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

rökarn♡

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Abdi.

Vad är ditt discord namn? rokarn.lol

Vad är ditt födelsedatum? 4 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Isak Spenatkaka och är 22år gammal. När Isak var liten jobbade hans pappa som polis, detta var något som Isak tyckte var väldigt häftigt osv. Isak följde ofta med sin pappa till polisstationen när han hade tid över, där fick han testa sitta i polisbilarna och massor av andra roliga saker. Isak blev äldre och äldre men ändå fortsatte han ha sitt intresse inom just Polisen. En dag vaknade Isak av att hans mamma grät, han frågade vad som hänt och hans mamma svarade att Isaks pappa avlidit i en skottlossning inom hans yrke. Isak blev såklart väldigt ledsen och upprörd och bestämde sig snabbt för att han skulle uppfylla sin dröm. Att bli polis, Isak skulle bli polis och sedan leta rätt på sin pappas mördare.

Nu är Isak nyinflyttad till Unive för att uppfylla sina mål och leta rätt på sin pappas mördare, en gång för alla.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra, utvecklad och mogen RP nivå till serverns spelare, eftersom jag spelat FiveM-RP så pass länge som jag gjort så kan jag väldigt mycket inom detta. Därför kommer jag kunna vara med och lära nya rollspelare hur man gör olika grejer osv. Jag kommer bidra med roliga, utvecklade scenarion som är planerade in i minsta detalj så att det ser så bra ut som möjligt utåt. Eftersom att vi spelare är ansiktet utåt för servern så vet jag att rollspelet ska skötas snyggt och moget.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte bara spela för att vinna ett scenario för dig själv. Utan att alla ska ha roligt i scenariot och inte bara du själv. Båda parter ska alltid hålla sig till en måttlig nivå, exempelvis om en polis jagar mig och jag krockar, så får jag ta att jag förlorat ett scenario. Inte bara fortsätta som att jag är odödlig bara för att vinna scenariot själv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. Exempelvis Metagaming, innebär att man tar information från OOC, IC dvs Out of caracter och In caracter. Sunt Förnuft, innebär logiskt tänkande. Fearrp, innebär att värna om sitt liv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har mycket erfarenheter inom RP då jag både ägt egna servrar och spelat på många olika. Men jag känner att Unive är servern för mig. Jag har spelat RP i över 2 år och jag känner att det är dags för att testa Unive igen.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, inget speciellt jag kommer på.

Tillbaka