Accepterad RödaLacket | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RödaLacket

Icke Medlem
Meddelanden
135
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198329126379/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? DUDUDU#2264

Vad är ditt födelsedatum? 1 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är rolig och kan mål med livet är att få en familj med ett bra jobb som han tjänar bra med pengar. Min karaktär gillar att festa och ha kul och hitta nya vänner. Han gillar bilar och är intresserad av vapen som knivar och pistoler. Om han måste kan han råna butiker för att få pengar. Han gillar att ha på sig en hoodie och jeans och han vill Att alla hans kläder sa va svarta. Han är rädd för poliser så om en polis flyr så är han rädd för att hans värsta mardröm är att hamna i fängelse. Fast om han hamnar i fängelse så kommer han ha panik. Min karaktär är också en gangset om han får alternativet att joina maffian så komma han tacka ja för att han tycker om att göra uppdrag. Han är också lojal om han joinar maffia så kommer han göra vad dem säger även om han vill det eller ej. Han gillar att göra saker som ger han adrenalin och de får han ofta av sina uppdrag. Men vad han en blir så är han lojal för han är en lojal karaktär. Hans störst dröm är att bli rik.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med bra rp med seriösa scenarion. Jag har tidigare erfarenheter att rpa och jag har mycket seriös rp. Jag kommer att visa mina vänner servern så ni kommer få mer spelare med seriös rp. Jag kommer vara mycket aktiv och rpa varje dag. om jag får wl så kommer jag att spela varje dag på servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag tycket att det verkar vara en bra rp server och har vänner som spelar på den

Hur hittade du Multistaden? En vän berättade om den och jag tycket att det verkar som en bra rp server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är såklart att få ta del av andras rollspel och bidra till en mängd roliga och givande scenarion både för mig samt omgivningen. Sen är målet även att utvecklas inom det och förhoppningsvis klättra upp i stegen här på Multistaden.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag kör inte på någon annan server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka