Nekad RödaLacket | Ansökan till Whitelist Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

RödaLacket

Icke Medlem
Meddelanden
135
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad heter du på discord? DUDUDU#2264

Ange ditt födelsedatum 1 Oktober 2006

Var det som fick dig att ansöka till Whitelist Ansvarig? Jag ansökte hit för att jag ville testa något nytt, jag vill gott göra er som arbetar hårt på servern samt fylla ut min tid och hjälpa er och minska erat jobb för det ska utvecklas så snabbt som möjligt! Jag har varit support här innan men nu tänker jag att Whitelist ansvarig passar mig bäst då jag har mycket tid över och vill gott göra ert arbete på servern, en stor del till att jag ansöker är för att jag var support innan blev demotad och blev WL ansvarig och tyckte det var roligt det med!

Varför ska vi välja dig som Whitelist Ansvarig? För att jag har mycket tid över samt att jag vill hjälpa till så mycket jag kan! under skoldagen kan jag svara på många skriftliga ansökningar då jag kan svara på många ansökningar! Jag kan ta muntliga under dagen när jag kommer hem och jag kan vara aktiv på forumet en hel del där med dessutom har jag erfarenheter av Whitelist ansvarig där med.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Hur vill du själv bli bemött brukar jag tänka, vill jag bli bemött med en bra energi samt rolig osv, så kommer den andra parten med denna energi den med, när jag tar intervjuer så brukade jag tänka på det, samt att folk får en uppfattning på hur servern kan vara pga av Staffs, mods, Whitelist ansvariga mm, är mot folk. Jag vill att folk ska komma hit med en bra attityd för då kommer jag med komma med en bra attityd! :slight_smile:

Hur tror du att du skulle kunna påverka Whitelist rollens betydelse på Unive? Jag skulle påverkat rollen positivt på så sätt att jag kommer godkänna dem som verkligen förtjänar det som verkligen har lagt energi på sin ansökan då jag kommer godkänna folk som bara skriver om sitt vuxna liv utan att man har med en del av sin barndom då det är viktigt å en karaktärs beskrivning för då får man en uppfattning på hur karaktären är. det är viktigt med "varför" frågorna med för då fattar man att folk inte söker in för att lalla, utvecklar man bra på dem frågorna då visar man att man vill spela på servern.

Vad tänker du att det ska ställas för krav på de som är Whitelistade? Hög rp, roliga scenarion och långa, dem ag White listar förväntar jag mig att dem ska följa regler ha en rolig tid på unive och verkligen ha en stabil roleplay och inte gå all in i 2 dagar sen lalla, sen har vi ett ansvar att neka dem vi inte ser att dem vill spela och rpa fullt ut på servern vi har ett ansvar att se till att folk är nöja och att det blir en bra rp för det ansvaret skulle jag säga att det ligger på dem Whitelist ansvariga

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Whitelist Ansvarig? jag skulle ha ett ansvar som består av en hög aktivitet, mycket aktiv på forumet, trevligt bemötande till allt och alla, svara på mycket ansökningar, Neka om dem inte upp fyller kriterierna

Hur ser din aktivitetet ut? Är aktiv alla dagar oftast efter klockan 15:00 men någon gång tidigare vi får se men oftast runt den tiden och vardagarna är jag uppe till 00:00 annars på helgerna är jag uppe till 3-4 tiden

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Whitelist Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Nej, spelar bara på unive

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Tillbaka