RödaLacket | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RödaLacket

Icke Medlem
Meddelanden
135
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad heter du på discord? RödaLacket#2804

Ange ditt födelsedatum 1 Oktober 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag: 15:00 - 22:00

Tisdag: 15:30 - 22:00

Onsdag: 15:00 - 22:00

Torsdag: 15:10 - 22:00

Fredag: 15:00 - 00:00+

Lördag 10:00 - 00:00+

Berätta om dig själv Jag fyller 15år den 1:e October, kommer från Helsingborg och har alltid bott där, jag bor med min familj som består av min Mamma, Pappa, min Syster, Min Brorsa och min hund. Jag älskar att spela TV-spel (datorspel) Då jag älskar att köra olika simulatorer såsom, lastbil, tåg, buss simulatorer etc. Detta då min Mamma är uppfödd på en gård, med sin mamma och pappa, dom hade många olika maskiner och därav maskin intresset. Jag brukar även vara där ute väldigt ofta, då våran sommarstuga ligger 10 min ifrån min Mormor och Morfar. Hos dom brukar jag köra fyrhjuling, klippa gräset etc. Har ävenn börjat köra traktor nu. Annars brukar jag även spela tillmestadels FiveM på denna rp server då. Annars på Fritiden spelar jag golf, även tennis då och då. Men mest golf. Min favorit mat är Sushi. Jag älskar även matlagning och bakning men det förekommer dock inte så ofta att jag lagar maten i hemmet. Jag är ganska intresserad av kläder, skor etc. Men inget jätte intresse så. Annars så har jag även testat att flyga modellflygplan. Det intresset kommer från min pappa som haft flygcertifikat och flygt segelplan, ultralätt men även andra småplan. Men den hobbyn dog ganska fort. Jag gillar även att hålla på med aktier osv.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle ofta varit inne, jag personligen ser väldigt många som ska bli bannade egentligen men problemet har varit att jag behövt hoppa support, men inte hunnit då dom combat loggat. Tycker det är tråkigt att det förekommer lall på servern då den är så väluppbyggd, med all design, alla scritps etc. Kommer göra mitt bästa för att få Unive till än ännu bättre och trevligare plats, alla ska kunna vara med, ingen ska känna sig utanför Communityt, och det kommer jag se till, att ingen känner sig utanför, mobbad etc. Jag kommer såklart banna lallare, deras tid de förtjänar, effektivt hjälpa till i Support, ta emot kritik på alla sätt jag får emot mig för att utvecklas som Support osv. Kommer även peppa folk som vill sluta spela på Unive, att komma in igen och hjälpa dom tillbaka om dom inte är nöjda etc.

Hur länge har du spelat på Unive? 4 månader till och från.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Jag vill hjälpa folk, som jag skrev ovan så vill jag få Unive till en bättre plats. Förbättra servern genom banna lallare, den tid dom förjänar, varna spelare som gör fel, som inte sköter sig. Jag vill få tillbaka spelare som lämnat Unive och gått till andra för att öka spelarantalet på Unive samtidigt som jag vill få upp antalet på ett "säkert" sätt. För man vill inte ha fler lallare.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle kunna bidra till att Unive blir en bättre plats genom att prata med spelare som gör fel, banna folk som inte förtjänar att spela på servern, få bort lallare, etc. Jag kommer även bidra till att Unive blir en bättre plats genom att sprida glädje, sprida positivitet, vara aktiv i support så folk får den hjälp dom behöver i tid. Jag kommer vara väldigt aktiv och lägga ned mycket arbete på Unive för att få det till en bättre plats. Bara att sitta aktiv i Support kommer hjälpa, men kommer även sitta ingame, specca andra och se till så att alla sköter sig.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja det har jag, dock på en annan server för ett bra tag sedan som har stängts ned, (Kommer inte ihåg namnet på servern) Kan också många staffs kommandon ingame och i discord.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /goto (ID) Gå till en specifik person.
/dv Ta bort bilen närmast dig
/bring (ID) Tp:a en specifik person till dig.
/spec Följ efter en spelare automatiskt i noclip.
/giveitem (ID) (Föremål) Ger ett föremål till en specifik person.
/giveweapon (ID) (Vapen) Ger ett vapen till en specifik person.
/givemoney (ID) (Summa) Ger pengar till en specifik person.
/clearchatforall Rensar chatten för alla spelare inne på servern.
/freeze (ID) Fryser personen
/announce Annonserar ett meddelande till hela servern
/kick (ID) Kickar en specifik person-
/noclip Du flyger, ingen kan se dig, du kan flyga och specca överallt.
/sqlban (ID) (dagar) (Anledning) Du bannar en specifik person.
/sqlunban (HEX) Du unbannar en specifik person.
/sqlbanhistory Du visar historiken på vilka som blivit bannade.
/sqlbanoffline Du bannar en person som inte är inne på servern

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja det skulle jag säga att jag har. Har väldigt lätt att lära mig i skolan.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Nej ingen annan.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Att jag kommer vara mycket akriv och ni kommer inte ångra er om jag får en chans

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka