RödaLacket | Ansökan till servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RödaLacket

Icke Medlem
Meddelanden
135
Reaction score
2
Användarnamn: RödaLacket

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt födelsedatum? 1 Oktober 2006

Vad heter du på discord? RödaLacket#2264

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 11 på förmiddagen till 1 på morgonen man jag måste även sova äta och va med vänner.

Varför ska just du bli servervakt? För jag kommer vara mycket aktiv på servern och hjälpa till och försöka hjälpa spelare. Jag ser även många som tex powergamar och rdmar och jag vill minska rdmare och powergamare. Jag tar även inte någons sida jag lyssnar på vad dem har och säga och sen tar ett beslut oavsett det är någon jag känner eller hatar.

Varför vill du bli servervakt? För jag vill hjälpa servern och minska så att folk inte bryter mott reglerna och bara göra så att dem som spelar får en bättre upplevelse. Det är också för jag vill hjälp folk i olika scenarion tex om någon trollar så kan jag sparka dem eller om någon snor bilar på green zone eller mördar på green zone.

Är du whitelistad på serven? Ja jag är whitelistad på servern.

Har du varit bannad på serven förut? Ja jag blev bannad för att använda en bugg och jag förstår vad jag gjorde fel och det kommer aldrig hända igen och för powergaming.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Jag spelar bara på multistaden för jag tycker det är en bra server.

Utveckla frågorna: Varför ska just du bli servervakt? samt Varför vill du bli servervakt?
Senast idag annars nekad! :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka