Nekad RödaLacket | Ansökan till Servervakt [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RödaLacket

Icke Medlem
Meddelanden
135
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad heter du på discord? DUDUDU#0615

Ange ditt födelsedatum 1 Oktober 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? jag kommer vara aktiv väldigt ofta nu när det är sommar

måndag: 12:00 - 01:00

tisdag 12:00 - 01:00

onsdag 12:00 - 01:00

torsdag 12:00 - 01:00

torsdag 12:00 - 01:00

fredag 12:00 - 01:00

lördag 12:00 - 01:00

söndag 12:00 - 01:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? sedan 2020 så i 2 år

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) En gång men blev bannad av en bugg så gjorde ej något fel och det går ej att infoga en bild

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En vanlig spelare som vill göra något för unive lite extra. Genom att göra unive till en bättre plats med sina servervakt perms, t.ex banna personer som gör regelbrott eller dva någon bil som har blivit helt buggad. Men en servervakt ska ALDRIG åka runt och leta efter fel eftersom det är staffsens jobb att specca. En servervakt har även mer ansvar en än person som inte är servervakt då man har perms av en anledning

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag är en lämplig servervakt eftersom jag inte tvekar på att ge någon konsekvenser även om det är min kompis eller något liknande. Jag använder inte min servervakt för att ha makt över någon. Jag har även tidigare erfarenheter inom servervakt genom att jag har varit servervakt innan. Så jag vet hur man använder servervakt commandsen. Jag tar även ansvar om jag har gjort en felaktig ban genom att prata med staffs och göra så att personen blir av med sin felaktiga ban.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt är en person som rpar vanligt fast om dom ser något t.ex en lallare eller en buggad bil så gör en den personen något åt lallaren som att banna eller dva den buggade bilen. En bra servervakt ska alltså inte åka runt och leta efter fel hos folk eller åka till t.ex piren bara för att leta efter fel eftersom det är staffsen arbete.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Att använda sina perms på fel sätt, t.ex att reviva någon fast dom inte ska ha det eller banna/kicka någon fast dom inte ska bli det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka