Accepterad RödaLacket | Ansökan till Servervakt (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RödaLacket

Icke Medlem
Meddelanden
135
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Ange ditt födelsedatum 1 Oktober 2006

Vad heter du på discord? RödaLacket#2804

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Oftast mellan 13-24 på vardagar men kanske inte i sträck, och på helgerna kan det bli nätter också.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har 1000 timmar typ på steam så kanske 255 på Unive RP har kört på den ganska men har bara börjat min karriär inom unive.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag skulle bli servervakt så hade jag gjort allt jag kunnat för att få Unive till en ännu seriösare och en bra RP server som möjligt. En sak jag inte tycker om det är när folk lallar på en RP server och inte spelar för att få roliga scenarion utan kanske bara för pengar och liknande, så det hade jag försökt att minska på. Jag har blivit utsatt för många scenarion där det vart lallare inblandad och vissa gånger har jag tillochmed blivit dödad av lallare som bara slår en från ingen stans, då har jag såklart gjort reports men om jag hade varit servervakt så hade jag kunnat varna dom själv. Jag älskar att hjälpa till.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Det som får mig att vilja bli servervakt på unive är att jag tycker att det är ett så bra community. Jag vill även bli servervakt på Unive för att hjälpa till med saker. Även om det bara är småsaker så tycker jag det är roligt att hjälpa till med något.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle göra unive till en bättre plats genom att försöka få bort lallare och oseriösa spelare så att vi kan få en högre rp nivå på servern. Jag fattar att det är svårt att banna alla lallare men om jag hjälper till så kan vi iallafall minska på antalet lallare vilket gör så att folk kommer att tycka att det blir mycket roligare att spela på servern och det är just därför jag vill ansöka just för att göra folk lyckliga och jag vill även att folk ska kunna rpa utan att någon rdmar, vdmar, powergamar och snackar ooc. Det är det som gör mig motiverad till att bli servervakt, att hjälpa till helt enkelt.

Varför ska just du bli servervakt? Jag tycker jag ska bli servervakt för att jag ser folk som bryter mot reglerna hela tiden tex på kvällarna när det är väldigt många inne på servern så är det folk som tex snor bilar på grönt gräss slåss och allt annat möjligt. Jag är också väldigt aktiv både på forumet och servern så jag tror att jag hade kunnat stoppa väldigt många spelare som bryter mot reglerna på en dag för att jag spelar väldigt många timmar. om jag nu blir servervakt så ska jag försöka stoppa folk som bryter mot reglerna. staffs brukar ju vara väldigt upptagna med deras arbete så jag kan hjälpa till med att ta hand om små saker så att staff inte behöver oroa sig om små saker som tex händer på bilfirmornna och andra green zones. samt att jag ska försöka göra multistaden till en ännu bättre rp miljö jag kan också reglerna väldigt bra och vet hur man ska hantera situationer där andra spelare har gjort fel.

Varför vill du bli servervakt? Servern rullar på bra, dock vid många olika tillfällen så är det mycket lall bland spelarna vilket sänker upplevelsen på Unive RP mycket och om jag har möjlighet att bli servervakt så skulle jag mycket gärna vilja få en chans att ändra på detta.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Dessa kommandon kan jag göra som servervakt: /kick [id] [anledning], /dv, /svban [id] [anledning], /sqlban /noclip

Är du whitelistad på serven? ja såklart

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans aa en men den va felaktig

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Senast ändrad:
Grattis du är vidare till intervju, dock så är inte sqlban och inte noclip servervakts kommandon

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka