Accepterad Röda gubben | Medlem ansökning [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Röda gubben

Medlem
Meddelanden
457
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199013389851/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Röda gubben#0189

Vad är ditt födelsedatum? 4 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Eric Lindqvist han är 28 år gamma född 1994-01-31. Hans uppväxt var nästintill perfekt i skolan hade han inte så mycket vänner men han var bra i skolan. Han mådde inte så bra för hade aldrig haft en flickvän och han inte hade vänner. Tillslut så släppte han det och tog nya tag. Han började tränade fotboll och innebandy så han skulle få en bra kropp. Efter grund skolan så började han på ett polis universitet i Stockholm. För att han hade lite vänner men de var kriminella och han ville stoppa allt sådant i Sverige. Han utvecklades bra i universitetet och gick ur universitetet med bra resultat. Han flyttade nästa direkt till Unive för att söka polis yrket där.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är en bra rp:are och för att jag har spelat här ett tag men vill ha tillgång till yrken speciellt polis yrket. Jag vill också bli medlem så att man kan rp fullt ut alltså det är ju många i värden som har ett yrke så varför inte bli en av dom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra och roliga scenarion som är roligt för båda sidor. En bra och social rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte spelar för makt och att man inte spelar för att vinna alla scenarion. Har varit krim och det är inte kul att möta såna personer. Så jag kommer göra det kul för alla på servern.

Hur hittade du Unive? Jag såg den på Twitch men också det är Sveriges största server så därför. Och alla mina vänner rekommenderar denna server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka