Accepterad Råttan | Ban Överklagan [Rozin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rabarberplockarn

Icke Medlem
Meddelanden
88
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198866502748/

Ditt Hex-ID: steam:11000013604145c

Vad är din discord tagg? råttan58#8180

Vem var det som bannade dig? Rozin

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-07 224832.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vart bannad för att jag inte allt tänkte igenom vad jag var på väg att göra och för att det verkligen var sunt förnuft. Det var väldigt fel av mig att göra som jag gjorde och om jag hade kunnda spola tillbaks i tiden hade jag gjort om och gjort rätt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det hade varit något typ av stormning vid vårat gänghus och sedan låg det 2 medvetslösa poliser kvar. Jag och några andra i gänget tänkte med våra smarta hjärnor att vi åker till polisstationen och lämnar kropparna. Vi säger även då att om dem kommer tillbaka så dödar vi dem alla. Det var otroligt dumt av oss särskilt mig. Jag skulle tänkt efter innan jag gjorde något och det var sjukt dumt av mig. Jag skulle aldrig göra detta igen någonsin.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban. Det enda felaktiga det var vad jag gjorde. Det var helt rätt att banna mig eftersom att det jag gjorde var väldigt fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev senast bannad för typ 8 månader sedan då jag var ganska ny till unive och åkte på bans för dem flesta grundreglerna då jag inte visste mycket om rp men nu blir jag bannad för första gången på typ 6-8 månader.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle bara ha dragit mig ur och inte gjort det jag gjorde. Det var verkligen en dum sak och jag skulle aldrig göra det irl. Jag skulle bara undvikt scenariot och sagt till polarna att det var en dum ide. Varför jag gjorde det var antagligen för att jag bara var så arg på polisen efter att dem stormat och jag inte förstått varför. Det var verkligen fel av mig och det kommer verkligen inte hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag inte ska hota polisen och att lämna döda kroppar på en almän plats kanske inte är sådan bra ide. Jag ber hemskt mycket om unsäkt för det jag gjorde och det kommer inte ske igen. Ledsen för det jag gjorde.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka