Inaktuell Råkade skicka

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Äggpojken

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://store.steampowered.com/account/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? Äggpojken#6095

Vad är ditt födelsedatum? 18 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Charles Brink, han är 22 år gammal, han har ett stort intresse för journalistik, är glad man kan återgå till barndom om han blir stressad. Charles är uppväxt i England och hade ett bra liv ända tills den 25e juni 2022 då han hade råkat få information om ett mord på en mycket rik affärsman. Han tipsade polisen om mordet och blev senare mordhotad av ett gäng och då bestämde han sig för att fly landet. Han bestämde sig för att åka till ett land där han kunde börja om med sitt liv. Han flyttade och fick lite pengar av staten så att han kunde börja sitt nya liv. Charles har alltid varit intresserad av journalistik så han gick till arbetsförmedlingen och sökte ett jobb som reporter. Han köpte lägenhet och bil. resten är ett oskrivet blad.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på unive för att jag ska vara så aktiv jag kan, jag är bra på mådde gaming och skådespel men också för att jag kommer skapa roliga scenarion som är roliga för bådde parterna och mycket mer

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer vara så seriöst som möjligt, Jag kommer Skapa roliga scenarion med Charles, Jag kommer RP:a så bra jag kan och bete mig som man gör irl

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De betyder att man ska RP:a så bra man kan och göra scenariot så roligt som det bara går för mådde parterna

Hur hittade du Unive? Via en Youtuber som heter Cosmo

Tillbaka